ירושלים: פשקווילים נגד רשת המעסיקה פועלים ערבים

רשת צרכניות בירושלים המעסיקה בין היתר גם פועלים ערבים, סופגת מתקפה מצד תושבי שכונות בית ישראל ושמואל הנביא הקוראים במרומז לחרם על הצרכנייה. "פנינו לבעלי המקום בכל לשון של בקשה לא להעסיק מחבלים אלו" מסבירים התושבים בפשקוויל שהופץ בשכונה (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

ירושלים שוב סוערת בגין העסקת פועלים ערבים: אנשי ימין הפיצו בשכונת שמואל הנביא בירושלים פשקווילים, בהם הם קוראים למחות נגד רשת מרכולים המעסיקה בין עובדיה גם עובדים ערבים.

בחלק מהפשקוויל, קראו מנסחיו במרומז להחרים את רשת המרכולים, בכדי לנסות ולפעול באמצעות הדרך הכלכלית ולגרום לבעלי הרשת להפסיק להעסיק פועלים ערבים ברשת המרכולים.

בכרוז שהופץ בשכונות החרדיות נכתב: "לכל מאן דבעי, לפני כ-10 שנים במקום שנקרא 'מעיין 2000' בבית ישראל היה סמוך למקום פיגוע רצחני שבו נהרגו 11 נפשות הי"ד".

"וכן ברחוב שמואל הנביא ממול רשת מעיין 2000 נרצחו 21 יהודים הי"ד, שני מקומות אלו רגישים מאוד לתושבי שכונת בית ישראל מבחינה בטחונית, וכן שלא יתקיים בנו "והיו בנותייך נתונות לעם אחר ח"ו".

מנסחי המודעות מספרים, כי פנו לבעלי הצרכניות, וביקשו מהם לפטר את העובדים הערבים, "פנינו לבעלי המקום בכל לשון של בקשה לא להעסיק מחבלים אלו".

בהמשך הפשקוויל, קוראים מנסחיו לנסות וללחוץ על בעלי הצרכניות, כשהם מזהירים כי אם הרשת לא תענה לבקשה "ישאו רשת מעיין 2000 את האחריות לתוצאות שיקראו (הטעות במקור) בשכונה בכל המובנים".

על הפשקוויל חתומים "תושבי שכונת בית ישראל, שמואל הנביא והסביבה".

את תגובת רשת מעיין 2000 לא ניתן היה להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר