הרב יעקב אריאל מכחיש: איני מתואם עם הרב סתיו

קרע ב'צהר': הרב יעקב אריאל נשיא הארגון מכחיש את הפרסומים על תיאום שלו עם יו"ר הארגון, הרב דוד סתיו: "בכל מה שקשור להליכי המינוי לתפקיד הרב הראשי לא דיברנו" (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
קרע. הרבנים סתיו ואריאל (צילום: שמואל קמינקר, פלאש 90)

קרע בארגון צהר: הרב יעקב אריאל, נשיא ארגון 'צהר' ורבה הראשי של רמת גן מכחיש את הפרסומים כאילו הוא מתואם עם יו"ר ארגון 'צהר', הרב דוד סתיו.

במכתב שפרסם הרב דוד סתיו, בו טען לרדיפה נגדו, הוא כתב כי נפגש עם הרב אריאל שגינה את ההשמצות הללו. הרב סתיו מוסיף וכותב כי הרב אריאל קבע "כי כמעט בכל נושא אנו רואים את הסוגיות הציבוריות עין בעין. סיכמנו כמילתא דפשיטא שוהיה והוא יבחר אעשה הכל למען לסייע לו בעבודת הקודש, ואם תוטל המשימה עלי אני רואה בו כתובת עליונה לפסיקת ההלכה בסוגיות חשובות וציבוריות בישראל".

כעת, מכחיש הרב אריאל את הרושם כאילו הוא מתואם בנושא עם הרב סתיו. "אני אמנם מכיר את הרב סתיו שנים רבות וגם נפגשנו לאחרונה אך בכל מה שקשור להליכי המינוי לתפקיד הרב הראשי לא דיברנו", מבהיר הרב אריאל.

"לא דנו בסוגיה איזה רב יפרוש ומתי או בכל עניין אחר שקשור להליך המינוי", מוסיף הרב אריאל.

הרב אריאל מוסיף ומבהיר כי "בסופו של דבר מי שיושב בירושלים ואמור לפסוק הוא הרב הראשי. אין משרה כזו מנחה של רב ראשי. כמובן שכמו בכל מקרה ובכל אדם כשפונים אלי בשאלות הלכתיות אני משתדל להשיב וכך היה תמיד גם עם הרב סתיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר