ענת הופמן, יו"ר נשות הכותל: המרוקאים הביאו את המימונה, האמריקאים את השוויון

ענת הופמן, יו"ר 'נשות הכותל' צוטטה כאומרת במהלך ראיון בזכיינית ערוץ 2: "כל עדה הביאה הנה את הייבוא שלה. המרוקאים הביאו מימונה. האמריקאים הביאו שוויון" ועוררה זעם ברשת. אחר כך, הגיעה גם התנצלות: "הייתה לי פליטת פה. זה קורה לא פעם כשעומדים מול מצלמה ושולפים אמירה שמצטערים עליה" (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ענת הופמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר נשות הכותל, הגב' ענת הופמן, שזכתה בחודשים האחרונים לאהדה תקשורתית ולקונצנזוס רחב בציבוריות הישראלית, לאור המאבק הציבורי שניהלה, פלטה אמירה שנשמעה לכאורה כגזענית, וספגה מתקפה ברשת האינטרנט.

"כל עדה הביאה הנה את הייבוא שלה. המרוקאים הביאו את המימונה. האמריקאים הביאו את השוויון" צוטטו אמש פעילות ןפעילים שונים ברשת את דבריה של הופמן בתכנית 'אנשים' ששודרה אמש בשידור חוזר בערוץ 2, ומחו נגד דבריה שבעצם שייכו לבני העדה המרוקאית הישג: המימונה, בעוד נערכת השוואה אל מול תרומת העולים האמריקאים: השוויון.

הופמן עצמה, השוהה בימים אלו בארה"ב, קיבלה את התלונות נגד דבריה בהבנה, וטענה כי היה מדובר ב"פליטת פה".

ענת הופמן ופליטת הפה הגזענית (צילום מסך)

"נכון, נכון, נכון, צודקות. הייתה לי פליטת פה. זה קורה לא פעם כשעומדים מול מצלמה ושולפים אמירה שמצטערים עליה. אני מאוד מצטערת על האמירה הזאת. אין לי מילים כדי לתאר עד כמה איני עומדת מאחוריה. אבל כן, גם אני עושה טעויות" אמרה הופמן.

"כאמא לשלושה ילדים, אני יודעת שההשוואה תמיד פוגעת. ובטוחה שגם במקרה הזה. מתנצלת ומזדהה עם כל מי שנפגע/ה. שלכם/שלכן מעומק לבי, ענת הופמן" כתבה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק של 'נשות הכותל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר