הרב יעקב אריאל הרב דוד סתיו: "הוא תלמיד חכם"

הרב יעקב אריאל, מגדולי הרבנים במגזר הדתי לאומי, מתייחס למתקפה כנגד דוד סתיו מצידו של מרן הגר"ע יוסף, ואומר כי סתיו הוא "תלמיד חכם. ואין להוציא עליו שם רע" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
"תלמיד חכם", דוד סתיו (צילום: שמואל קמינקר)

הרב יעקב אריאל, מבכירי רבני הציונות הדתית, ומי שהיה מועמד לתפקיד הרב הראשי לישראל, מביע היום תמיכה בדוד סתיו ואומר עליו: "תלמיד חכם".

על פי הדיווח בערוץ 7, נשאל הרב אריאל "מה צריך להיות היחס להתקפות נגד הרב סתיו?", הרב אריאל השיב ואמר: "הוא תלמיד חכם. ואין להוציא עליו שם רע".

הדברים באים לאחר שיעורו השבועי של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף שתקף את דוד סתיו ואמר: "אין לו יראת שמיים בכלל, אין לו יראת שמיים. אומרים שהוא נבחן, מה זה שווה?, דואג האדומי היה חכם גדול בתורה בזמנו של שאול המלך, ואז אמרו רבותינו שאין לו חלק לעולם הבא".

"החברים שלו, מהמפלגה שלו" המשיך וסיפר הרב: "העידו בפניי שהאיש הזה מסוכן ליהדות, מסוכן לרבנות, מסוכן לתורה. ואני אחריש? לכן הוכרחתי לעשות ועשיתי וכל מה שעשיתי היה לשם שמיים".

צפו: דברי מרן הגר"ע יוסף על דוד סתיו

הרב התייחס לראשל"צ הגר"ש עמאר ואמר: "הרב עמאר כבודו במקומו מונח, הוא אדם גדול, הוא צדיק וישר. אבל משתמשים בשמו בשביל לבחור אדם (הרב דוד סתיו י.כ) רשע, לשים אותו רב ראשי. הוא (הרב סתיו י.כ) לא ראוי להיות כלום, להשים אותו רב ראשי? מותר לעשות דבר כזה? להחניף לבני אדם? זה דרכה של התורה חס ושלום? בשביל שאני אוהב אני אחניף?".

"הקב"ה יודע מחשבות, יודע שכל מחשבותינו לשם שמיים. אני לא מכיר את האיש הזה, לא ראיתי אותו. אבל כל חבריו אנשי המפד"ל באם אצלי ואומרים 'תזהרו לכם, האיש הזה מסוכן ליהדות. ואיך אני יחריש?".

כאמור, הרב יעקב אריאל, מבכירי הרבנים הציוניים דתיים אומר היום כי סתיו הוא "תלמיד חכם. ואין להוציא עליו שם רע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר