הרב סתיו ביקש מהרב איגרא: הסר את המועמדות

הרב דוד סתיו, המועמד הדל"י הבולט למשרת הרב הראשי לישראל, נועד הערב בחשאי עם הרב אליעזר איגרא, מועמד דל"י נוסף, וניסה לבקש ממנו להסיר את מועמדותו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד סתיו, והרב אליעזר איגרא (צילום: פלאש 90, Ariel Palmon ויקיפדיה)

הבחירות לרבנות הראשית: הערב (שני) התקיימה פגישה בין מועמדי הציונות הדתית, הרב דוד סתיו והרב אליעזר איגרא, במהלכה, ניסה הרב סתיו לבקש מהרב איגרא להסיר את מועמדותו לתקפיד.

ל'כיכר השבת' נודע, כי השניים קיימו את הפגישה החשאית במועצה האיזורית נחל שורק, כאשר את הפגישה יזם הרב דוד סתיו.

הרב איגרא הגיע כשהוא מלווה בשר החינוך לשעבר יצחק לוי, מראשי תומכיו בבחירות לרבנות הראשית.

מקורבים לרב איגרא אמרו בשיחה ל'כיכר השבת', כי במהלך הפגישה ביקש הרב סתיו מהרב איגרא להסיר את מועמדותו, בטענה כי הוא לוקח קולות שאמורים לתמוך בו.

לפי המקורבים, הרב סתיו אף אמר במהלך הפגישה כי מועמדותו של ראש ישיבת מרכז הרב - הרב יעקב שפירא לא מזיקה לו, וזאת עקב כך שהרב שפירא לא זוכה כביכול לקולות דתיים לאומיים, אלא בעיקר לקולות מהמגזר החרדי והחרד"לי.

על פי המקורבים, הרב איגרא השיב לרב סתיו כי אינו מסיר את מועמדותו, וכי הוא 'הולך לרוץ עד הסוף', לדבריו של הרב איגרא, הוא לא רואה מצב בו הרב סתיו ייבחר, וזאת בשל כך שהפך לסדין אדום במגזר החרדי והחרד"לי.

מנגד, מקורביו של הרב דוד סתיו טוענים בשיחה ל'כיכר השבת', כי הפגישה הייתה עניינית וטובה, וכי שמו של הרב שפירא כלל לא עלה במהלכה.

"השנים שוחחו ולא קיבלו החלטות" אמרו מקורבי הרב סתיו.

יצויין, כי הרב איגרא זוכה לתמיכה רחבה של רבנים בכירים בציונות הדתית, ובינהם הרב דב ליאור רבה של חברון, הרב שלמה אבינר, והרב אלי סדן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר