ניסתה להרעיל את חברתה וטוענת: "זה נוזל מהרב"

עובדת בכירה במפעל הפיס נעצרה בחשד שניסתה להרעיל את חברתה עם כספית רעילה. בבית המשפט טען סנגורה כי מדובר בנוזל שקיבלה מרב כדי להשכין שלום בית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בית מפעל הפיס בתל אביב (צילום: מוטי קמחי - ynet)

הרעלה במפעל הפיס: עובדת בכירה במפעל הפיס נעצרה אמש (ראשון) על-ידי המשטרה בחשד שניסתה להרעיל עובדת אחרת בשל סכסוך לא ברור.

לפי חשד המשטרה, העובדה פיזרה כספית רעילה בחדרה של העובדת. קצין הביטחון של מפעל הפיס, חשף את המקרה לאחר שזה תועד במצלמות האבטחה ומיהר לעדכן את המשטרה שעצרה את העובדת בחשד לניסיון חבלה בכוונה מחמירה.

הבוקר, האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרה של העובדת עד השעה 20:00 בערב, וסירב לאסור את פרסום שמה של החשודה, אך אפשר להגיש ערעור על ההחלטה כך שכרגע שמה לא יפורסם.

במהלך הדיון, טען סנגורה של העובדת, עו"ד ירון לונדון, כי מדובר בניסיון להשכין שלום בית וזאת בעצת רב שמייעץ לאישה.

לטענת עו"ד לונדון, העובדת "פנתה לרב שנתן לה נוזל לשפוך על מנת להביא שלום בית למקום העבודה. פעולה זו הייתה נטולת כל רצון לפגוע במישהו. מדובר במשהו מיסטי ולא פיזי. היא מרגישה נורא, ולא חשבה לרגע שזה המקום שהיא תגיע אליו. זה שוק גדול מבחינתה".

בהחלטתו להאריך את מעצרה עד הערב, קבע השופט כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה, וקיימת עילת מעצר". בדו"ח סודי שהוגש לשופט הובאה חוות דעת של מומחה שקבע כי החומר ששפכה הוא "כספית מתכתית טהורה".

עו"ד לונדון הגיע להסכמה עם המשטרה כי במידה וחקירתה תסתיים עד הערב היא תשוחרר כדי שתוכל להשתתף לאזכרה לאביה.

ממפעל הפיס נמסר בתגובה כי "הקב"ט דיווח למשטרה על אירוע שהתרחש במפעל. מכאן, הנושא בטיפול משטרת ישראל ואנו פועלים על פי הנחיותיה. לפיכך, אין לנו יכולת להתייחס לאירוע ולנסיבותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר