הרב דב ליאור תומך ברב אליעזר איגרא לרב הראשי

הרב דב ליאור, רבה של קריית ארבע, ומבכירי רבני הציונות הדתית יוצא נגד ההנהגה הפוליטית של 'הבית היהודי' ותומך ברב אליעזר איגרא לתפקיד הרב הראשי לישראל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נגד הבית היהודי, הרב דב ליאור (צילום: פלאש 90)

הרב דב ליאור, רבה של קריית ארבע, ומבכירי רבני הציונות הדתית יוצא נגד ההנהגה הפוליטית של 'הבית היהודי' ותומך ברב אליעזר איגרא לתפקיד הרב הראשי לישראל.

במכתב ששלח הרב ליאור לחברי הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים כתב: "תתמכו במועמדותו של הגאון הרב אליעזר איגרא שליט"א, להיות הרב הראשי האשכנזי של עם ישראל".

במכתב הסביר הרב ליאור את תמיכתו ברב איגרא כי "הרב אליעזר איגרא הינו צדיק אמיתי וירא שמים, עניו וצנוע, עטור במידות טובות. הוא תלמיד חכם, גדול בתורה אמיתי ושימש את גדולי דורנו, רבותינו הרב שפירא זצוק"ל והרב אליהו זצוק"ל".

"הוא פוסק בכל עניין בארבעת חלקי שולחן ערוך ובכלל זה מתמחה במצוות התלויות בארץ ובחקלאות המתפתחת בארצנו וכן בסוגיות חמורות כיוחסין ועגונות, כדרכה של תורה המסורה לנו מדור דורים בלי לסטות ימין ושמאל, ומתוך סבר פנים יפות ונעימות לגברים ונשים כאחד. ידיו רב לו והוא יושב על מדין מזה כעשרים וחמש שנה, כדיין, אב בית דין וחבר בית הדין הגדול", מנמק הרב ליאור.

צפו: בנט נגד הרבנים, תומר ברב דוד סתיו (צילום: ערוץ הכנסת)

אל המכתב של הרב ליאור הצטרפו וחתמו רבנים נוספים, בהם הרב משה דימנטמן - ראש כולל יד ברודמן ורב קהילת 'אוהל חיים' רחובות, הרב יועזר אריאל - דיין לשעבר בטבריה ובצפת וראש כולל דיינות בקרית ארבע והרב מרדכי נגארי - רב העיר מעלה אדומים.

מכתבו של הרב ליאור, שכאמור הוא מבכירי רבני הציונות הדתית, הוא כהתרסה למפלגת הבית היהודי שהחליטה למוך במועמדות של הרב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר