ראש הממשלה אושפז

בנימין נתניהו עבר בהצלחה ניתוח בקע בהרדמה מלאה

רוה"מ בנימין נתניהו עבר הלילה ניתוח בקע בבטנו בהרדמה מלאה. הניתוח נערך בבית החולים "הדסה עין כרם", ונתניהו שעבר את הניתוח בהצלחה, הועבר להתאוששות. ישיבת הממשלה שתוכננה להיום - נדחתה. אולם דיון שתוכנן לעסוק בנושא שחרור האסירים יתקיים כמתוכנן וינוהל ע"י השר יעלון (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אושפז הלילה (ראשון) בבית החולים 'הדסה' בירושלים, ונותח בהרדמה מלאה בבטנו.

נתניהו הגיע לבית החולים לאחר תלונות מצידו על כאבים במהלך יום אמש (שבת), רופאו האישי הד"ר צביקה ברקוביץ', ומומחה כירורגיה קבעו כי יש לנתחו.

טרם כניסתו של נתניהו לחדר הניתוח, אמר מנהל בית החולים הד"ר יובל וייס בשיחה לאתר ynet כי האבטחה בבית החולים תוגברה על ידי מאבטחי ראש הממשלה, וכי הוא אושפז ביחידה רפואית מבודדת.

עבר את הניתוח בהצלחה, נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

"אנחנו לא רוצים שראש הממשלה יסבול מכאבים במהלך הניתוח, אך אם הוא בכל זאת יסבול או יחוש אי-נוחות, ניתן לו טשטוש או אפילו הרדמה כללית. במהלך הניתוח הרופאים יעשו חתך קטן מאוד בבטן, יכרתו את השומן הכלוא, יחזקו את שרירי הבטן על-ידי תפירתם אחד לשני ויתפרו בחזרה את החתך בבטן. הניתוח פשוט ושטחי, אין בו חדירה לחלל הבטן והוא אמור להימשך כחצי שעה" אמר הד"ר וייס

כאמור, ניתוחו של נתניהו שהחל סמוך לשעה 03:00 בלילה, נמשך כשעה ועבר בהצלחה.

ישיבת הממשלה שתוכננה להיערך היום נדחתה עקב אשפוזו של נתניהו, אולם הדיון שתוכנן להיערך ולעסוק בנושא שחרור האסירים – יתקיים כמתוכנן, וינוהל על ידי השר משה בוגי יעלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר