מעצר בועז אלברט: המפכ"ל הודיע כי השימוש בטייזר יוקפא

לאחר פרסום הסרטון המזעזע של מעצר בועז אלברט ביצהר, בו הוא נעצר ונורה על ידי הטייזר, מודיעה המשטרה כי השימוש באקדח האל-הרג יוקפא עד לסיום בדיקה בעניין • צפו בתיעוד מהמעצר האלים של בועז אלברט(בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מתוך סרטון המעצר )

לאחר פרסום המעצר המזעזע של בועז אלברט, התמונות הקשות עשו את שלהן. מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, הודיע הבוקר (יום א') על הקפאת השימוש באקדח ה"טייזר".

לפי הודעת המשטרה דנינו מינה צוות בדיקה באגף המבצעים שיבדוק את יעילות השימוש בטייזר, עד לסיום הבדיקה השימוש בו כשוקר חשמלי יוקפא.

כזכור, ביום שישי הפיצה דוברות היישוב יצהר תיעוד מהמעצר האלים של בועז אלברט, אחד מתושבי המקום. אלברט הפר צו הרחקה מנהלי שאסר עליו לשהות באזור, ושוטרים שפרצו לביתו עצרו אותו באלימות רבה בזמן שהוא מתחנן שיניחו לפחות להזיז את הילדים המבוהלים, השוטרים לא מניחים לו ומחשמלים אותו בעזרת שוקר חשמלי "טייזר".

לטענת תושבי המקום, גם לאחר שהוצא מהבית וכבר היה מוחזק בידי השוטרים חושמל אלברט בעת שהיה בעצם חסר אונים. בסרטון אכן נשמע רעש של הטייזר בפעולה, אך לא ברור כלפי מי בוצע הירי.

מהמשטרה נמסר ביום שישי כי יס"מ מחוז ש"י ביצעו מעצר של מפר צו הרחקה: "בפעם השלישית אדם מפר חוק באופן קבוע. ניתן לראות שהסרטון ערוך באופן מגמתי וגם אם נתעלם מהעריכה, ניתן לראות שהשוטרים פועלים בנחישות ללא אלימות ועל פי הנהלים".

"טייזר" הנו נשק אל-הרג, המיועד לסייע לשוטרים להשתלט על חשודים במהירות ויעילות. השוק מהאקדח גורם לאיבוד שליטה ואובדן יכולת תגובה זמנית, ללא גרימת נזק לטווח ארוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר