גל חיסולים באשקלון

"המשטרה לא מצליחה להתמודד עם החיסולים"

טרור הפשע בדרום נמשך ולמרות מעצרי המנע והתגבור המשטרתי, בפעם השנייה בתוך שבוע וחצי התפוצצה מכונית בעיר על רקע פלילי • תושבי העיר זועמים ומאשימים את המשטרה באוזלת יד • בעיריית אשקלון דוחים את הטענות שהעיר הפכה לזירת פשיעה: "ארגוני הפשיעה פועלים בכל מקום" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרכב שפוצץ אתמול (צילום: רועי עידן YNET)

גל החיסולים בדרום הארץ: אמש (שבת) נפצע אדם כבן 30 באורח אנוש לאחר שהמכונית בו נסע ברחוב אורט שבמרכז העיר אשקלון התפוצצה. כוחות מד"א שהגיעו למקום טיפלו בפצוע שפונה עם פגיעה קשה בגפיו לבית החולים ברזילי.

מאות תושבי אשקלון הגיעו לזירת הפיצוץ ובפיהם טענות קשות כלפי המשטרה. אחד מהם אומר בשיחה לכיכר השבת: "זו הפעם השנייה תוך שבוע וחצי שמכונית מתפוצצת בעיר על רקע פלילי, למרות כל מה שהמשטרה אמרה, הבטיחה ועשתה היא לא מצליחה להתמודד עם גל החיסולים".

לאחר הפיצוץ הנוכחי נראה כי ההערכות שדיברו על קשרים לארגונו של שלום דומרני, בעיקר על רקע חזרתו של יצחק אברג'ל לארץ מתבררות כאינם מדויקות, והפצוע מוכר דווקא כמקורב למשפחת לביא מרחובות, "תת-ארגון" שמחובר לדורמני.

בעיריית אשקלון דוחים את הטענות כי העיר הפכה לזירת פשע, וטוענים כי אשקלון אינה שונה מרעננה ומיבנה בהן התפוצצו מכוניות רק בזמן האחרון: "ארגוני הפשע לא פועלים רק בעיר אחת, כרגע יש רצף מסוים באשקלון, ובהחלט המשטרה צריכה לטפל בכך".

במשטרה גם משדרים עסקים כרגיל ודוחים את הטענות על אוזלת יד על הסף. מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, אמר אמש כי "אי אפשר לומר שאין שליטה. יש שליטה מלאה. יש מערך גדול מאוד של מודיעין, של יחידות שהונחו באופן ישיר על ידי המפכ"ל רק לפני שבוע בהערכת מצב מדויקת שמכוונת את כל הכוחות לטיפול בארגונים הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר