נס באוטובוס מבני-ברק

נמנע אסון: נוסעי האוטובוס ירדו ומטען החבלה התפוצץ

מטען חבלה שהונח באוטובוס קו 240, היוצא מרחוב קהילות יעקב בבני-ברק לבית העלמין בבת ים, התפוצץ בצהריים מיד לאחר שהנוסעים הורדו על-ידי הנהג. אדם אחד נפצע באורח קל. המשטרה מסרה כי מדובר באירוע על רקע לאומני. דובר חברת דן: "הנהג ירד אחרון ומיד כשירד היה פיצוץ" (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האוטובוס לאחר הפיצוץ, היום (צילום: פלאש 90)

נס באוטובוס מבני ברק: מטען חבלה שהונח באוטובוס קו 240 של חברת דן התפוצץ בצהריים (ראשון), אדם אחד נפצע באורח קל. המשטרה מסרה כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

בשעות הצהריים הוזעקו כוחות משטרה לאוטובוס, קו 240 של חברת 'דן', בצומת הרחובות כצנלסון ומבצע סיני, בשל דיווח על חפץ חשוד.

המשטרה הוזעקה בזכות ערנותם של הנוסעים שהפנו את תשומת לבו של הנהג לחפץ החשוד. הנוסעים הורדו מהאוטובוס ומיד לאחר מכן אירע הפיצוץ, בכך נמנע בחסדי שמים אסון גדול יותר.

לאחר הפיצוץ חבלן משטרה החל לטפל בחפץ החשוד. אדם אחד נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים 'וולפסון' בחולון.

יצויין כי מדובר בקו אוטובוס שיוצא מרחוב קהילות יעקב בבני-ברק לבית העלמין בבת ים.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה ומסרה כי הרקע למטען החבלה הוא לאומני.

דובר חברת "דן", איתן פיקסמן, אמר כי"אחד הנוסעים הסב את תשומת לבו של הנהג לחפץ חשוד באוטובוס. הנהג עצר, קרא למשטרה והוריד את הנוסעים".

לדבריו, "היו כ-12 נוסעים באוטובוס. הנהג עצר מיד כשהוסבה תשומת לבו לחפץ החשוד. התיק היה מונח בספסל שמאחורי הדלת האחורית. אחד הנוסעים פתח את התיק וראה חוטים. כשאמר לנהג, הוא הורה מיד לנוסעים לרדת מהאוטובוס. לפני שהחבלן הגיע היה פיצוץ ואף אחד לא נפגע. הנזק שנגרם לאוטובוס הוא הזכוכיות שהתנפצו. הרכב עדיין שם. הנהג גילה תושייה מופתית והכול היה עניין של שניות. הנהג ירד אחרון ומיד כשירד היה פיצוץ".

נהג האוטובוס, מיכאל יוגר, סיפר כי "אישה אחת מקרב הנוסעים אמרה לי שיש תיק באוטובוס. שאלתי למי הוא שייך, אבל כשהבנו שזה לא שייך לאף אחד הורדתי את הנוסעים בתחנה ואחרי 10 דקות בערך התפוצץ האוטובוס. התיק היה גדול יחסית, בצבע שחור, עם ריצ'רצ'ים למעלה ולמטה. אחד הנוסעים פתח וראה בו חוטים".

(דובר המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר