אמסלם: "מתגייס למען בחירתו של אלי כהן לראשות עיריית בית שמש"

ח"כ לשעבר חיים אמסלם, ברך על החלטת בית המשפט לקיים בחירות חוזרות בעיר בית שמש, והודיע על תמיכה באלי כהן לתפקיד ראש העיר: "כהן, על פי התרשמותי, הינו איש ערכים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים אמסלם (צילום: פלאש 90)

ח"כ לשעבר חיים אמסלם, ברך הערב (חמישי) על החלטת בית המשפט לבטל את תוצאות הבחירות בבית שמש ולקיים בחירות חוזרות: "בעד טוהר המידות - נגד השחיתות. זה בנפשנו".

בדברים שכתב אמסלם בפייסבוק, הוא התייחס לביטול תוצאות הבחירות: "בית המשפט החליט דרמתית לקיים בחירות חוזרות בעיר בית שמש, וקבע שניצחון איש ש"ס משה אבוטבול והמפלגות החרדיות מול מר אלי כהן הושג בעזרת זיופים המוניים".

אמסלם התחייב לעזור למועמד החילוני אלי כהן: "אני מתגייס היום למען בחירתו של מר אלי כהן לראשות עיריית בית שמש".

"מעבר לעובדה שאלי כהן על פי התרשמותי הינו איש של ערכים ומסורת" כתב אמסלם: "של כבוד לדת ואיש פתוח ונאור. הסיבה שאשפיע ואפעל למען בחירתו ככל יכולתי, היא, כי במקרה הנוכחי, על פי קביעת בית המשפט, אנשי ש"ס והמפלגות החרדיות ניצחו בבית שמש בעזרת רמאויות וזיופים המוניים. מדובר במלחמת טוהר המידות והדמוקרטיה מול ריקבון השחיתות".

אמסלם חזר בדבריו לימי הבחירות לכנס, אז נחל כישלון צורב: "גם מפלגת "עם שלם" סבלה קשות, בבחירות לכנסת מזיופים ורמאויות באלפי קולות רבים, על ידי פעילי ש"ס והמפלגות החרדיות. ישנם בידי נתונים ועדויות לכך שאלפי קולות רבים הלכו לטמיון עקב כך".

"העיר בית שמש היא כעת הזירה הלאומית של מלחמת ריקבון השחיתות מול היושר וטוהר המידות. אני קורא לכם: כל תומכיי, אוהדיי ומצביעי עם שלם, התגייסו למען בחירתו של אלי כהן" סיים אמסלם את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר