ח"כ מוטי יוגב: קרי ואובמה שותפים לרצח

"קרי ואובמה שותפים לרציחות בכך שהם כופים על ישראל את שחרורם של אותם רוצחים", כך מאשים ח"כ מוטי יוגב שטוען כי "האמריקאים מתגלים פה בחוסר מוסריותם". האזינו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ מוטי יוגב (צילום ארכיון: פלאש 90)

"קרי ואובמה שותפים לרציחות הללו בכך שהם כופים על מדינת ישראל את שחרורם של אותם רוצחים", כך האשים הבוקר (ראשון) ח"כ מוטי יוגב.

בראיון למרדכי לביא בתוכנית "שמונה עד עשר" ברדיו "קול ברמה" טען ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) כי קרי ואובמה כופים על ישראל את שחרור הרוצחים ומכאן שותפים לרצח.

"האמריקאים חסרי המוסר וחסרי העכבות שאת פולארד מסרבים לשחרר ומאתנו מצפים לשחרר רוצחים", האשים יוגב.

מוטי לביא: "האם גם אתה חושב שמי שרצח ילדה צריך לקבל את ההזדמנות לחזור לחיים נורמאליים ולהשתחרר מהכלא?"

ח"כ יוגב: "בשום פנים ואופן לא, היה צריך לחול עליו דין מוות, רוצח הוא רוצח, בוודאי רוצח שרצח יהודי. את הדוגמא לכך נתן לנו גדול מנהיגנו, משה רבנו: 'ויך המצרי ויטמינהו בחול'. זה הדין המוסרי ביותר, זה מה שהיה צריך לקרות לכל אחד מרבי המרצחים שכל אחד מהם רצח אחד או שניים או שלושה...".

"הדברים ידועים שאנחנו כנראה כלואים בתוך ממשלה שלא כל מה שנעשה בה נעשה מרצוננו", הוסיף יוגב, "לא בנושא זה של שחרור, ויציאה או אי יציאה מקואליציה נבחנת במספר דברים והחלטה בשלב זה היא להמשיך ולהשפיע ככל יכולתנו במכלול שלם של ערכים, חינוך ותורה, התיישבות וארץ ישראל, לא בכל מצליחים אבל ההחלטה היא להישאר כי אפשר להשפיע(..)".

"אנחנו מבינים שמדינת ישראל הוכנסה ללחץ על ידי האמריקאים, האמריקאים חסרי המוסר וחסרי העכבות שאת פולארד מסרבים לשחרר ומאיתנו מצפים לשחרר רוצחים. ושאותם היה צריך כרגע לעכב ולמנוע את הגעתו של קרי, למנוע את המשך המשא ומתן הלא מוסרי הזה בארץ ישראל שלנו וככל שניתן אני מבין שנקלענו למצב קשה וגם אם הוא קורה צריך למחות נגדו", הוסיף יוגב.

ח"כ יוגב הוסיף ואמר כי "אני לא חושב שאפשר להסתכל למשפחות בעיניים. לקח לי לעכל 24 שעות, אני לפחות לא הבנתי ולא עיכלתי מספיק טוב, רק לאחר 24 שעות הבנתי את חומרת הדבר. אינני יודע מהם אותם דברים שהאמריקאים לחצו את ראש הממשלה שהכריחו אותו להגיע לאותה פינה. אני מקווה שדבר כזה לעולם לא יתרחש בישראל, זה אובדן של מדרגה מוסרית אנושית, כלל אנושית ובוודאי יהודית, ואני חושב שהיא מצביעה בראש ובראשונה על פניו של אובמה ופניו של קרי".

"אני אומר דברים הכי חריפים שאפשר: קרי ואובמה שותפים לרציחות הללו בכך שהם כופים על מדינת ישראל את שחרורם של אותם רוצחים. הם גם שותפים לא עלינו למי שלא עלינו ירצח משחרורם של אותם רוצחים. אני את מרכז החץ הייתי מפנה לעבר האמריקאים שמתגלים פה בעירומם ובחוסר מוסריותם", הוסיף יוגב.

האזינו לראיון באדיבות רדיו "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר