פרס קיבל את עצומת הח"כים לשחרור פולארד: אעביר לאובמה, זו מצווה חשובה

עצומת 106 חברי הכנסת לשחרור המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד הוגשה לנשיא שמעון פרס שהודיע כי יעביר את הבקשה לנשיא אובמה ואמר כי זו "מצווה חשובה" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הנשיא פרס מקבל את עצומת הח"כים (צילום:חיים צח - לע"מ)

עצומת 106 חברי הכנסת לשחרור המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד הוגשה הבוקר (רביעי) לנשיא המדינה שמעון פרס שהודיע כי יעביר את הבקשה לנשיא ארה"ב ברק אובמה.

את העצומה הגישו לנשיא פרס חברי הכנסת איילת שקד ונחמן שי, העומדים בראש השדולה לשחרור פולארד.

ח"כ נחמן שי אמר בפתח הפגישה כי "המכתב מיועד לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ואני מקווה כי תעביר אותו ותתייצב בראש המאמצים המגוונים בארץ ובעולם לשחרור פולארד. בקשתנו פשוטה וחשובה: לשחרר את יונתן פולארד".

ח"כ איילת שקד הוסיפה ואמרה כי "שחרור יונתן פולארד הוא עניין לאומי, כל חברי הכנסת, כולל חברי הכנסת הערבים מסכימים עליו, זהו הנושא היחידי שיש לגביו קונצנזוס מוחלט".

הנשיא פרס אמר כי "לכבוד הוא לי להביא בפני נשיא ארצות הברית הסכמה וכה רחבה של הכנסת. כנשיא מדינה זהו תפקידי המובהק להביע קונצנזוס כה רחב לידי ביטוי, אני אעשה זאת בגאווה ורואה בזה חובה וזכות".

פרס הוסיף ואמר: "העליתי את הבקשה לשחרר את יונתן פולארד כבר מספר פעמים בפני נשיא ארצות הברית ברק אובמה ונשיאי ארצות הברית הקודמים לו ואיני זוכר הסכמה כמעט בכל נושא אנושי או פוליטי שהביאה לתמיכה כה מרובה כה מגוונת של כל המפלגות, כל ההרכבים שיש בכנסת".

"כבוד הוא לי להיות חלק ממצווה חשובה זו של חברי הכנסת ושל העם כולו", אמר פרס והוסיף: "בכוונתי להעביר את העצומה לנשיא ארצות הברית ברק אובמה".

פרס בפגישתו עם ראשי השדולה (צילום: חיים צח - לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר