קלנסווה: נדקר למוות כי פירק מכונית

תושב קלנסווה התעורר הלילה כי שמע רעשים חשודים בחצר ביתו. כשיצא, הבחין בצעיר המפרק חלקים ממכוניתו. במהלך המאבק בין השניים, נדקר הצעיר ומת מפצעיו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

תושב קלנסווה דקר הלילה (שני) למוות צעיר מטייבה שפירק חלקים מרכבו.

מדובר מרחב השרון, ערן יהודה נמסר כי לפי החקירה הראשונית, תושב קלנסווה, גבר בשנות ה-20 לחייו, התעורר הלילה כי שמע רעשים חשודים בחצר ביתו. כשיצא לברר מה מקור הרעש, הבחין בצעיר המפרק חלקים ממכוניתו. בעל המכונית תקף באלימות את הצעיר ובמהלך המאבק שהתפתח בין השניים, נדקר הצעיר ומת מפצעיו כעבור כמה דקות.

שכן המתגורר בסמוך לבית הדוקר סיפר ל-ynet כי שמע את הצעקות בשעת לילה מאוחרת, אך הוסיף: "אני מכיר את הדוקר, הוא אדם מכובד שלא מחפש בעיות. ככל הנראה הוא חש בסכנת חיים ופעל כדי להגן על עצמו".

בינתיים, במשפחת הנרצח אומרים: "אנחנו לא מעכלים את המקרה. שמענו את גרסת המשטרה, אבל צריכים לבדוק את הנושא לעומק. חבל שזה הסתיים בהרג. הרבה אנשים טועים בחיים ומתקנים אותם". קרוב משפחה אחר אמר: "חבל שהוא נהרג. אני לא חושב שהוא רצה לגנוב רכב, אולי רק לפרק חלק שהיה חסר לו, אבל לא היה צריך לדקור אותו. אני מקווה שנתמודד עם המקרה".

במקביל, עצרה המשטרה שלושה בני אדם, החשוד בדקירה ואת שני אחיו. אחד מן האחים הוא רופא במקצועו, שכנראה נקרא לזירה כדי להציל את חיי הפצוע, אך לא הצליח.

לפי הממצאים שבידי המשטרה, הסכין ששימשה את הדוקר, היא למעשה הסכין שהנדקר הביא עמו למקום.

בעקבות האירוע, התכנסה עיריית קלנסווה לישיבה, בה קראו חברי המועצה לשחרור החשודים, כיוון שהמניע לדקירה היה הגנה עצמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר