איציק חזן הורשע ברצח בנימין הסה

משפט הרצח של יו"ר החברה קדישא בחיפה בני הסה ז"ל, הגיע לסיומו עם הרשעתו של תושב בית שמש איציק חזן ברצח הנפשע • חזן לפני הדיון: "אני חף מפשע, הצדק יצא" (בארץ)

הורשע ברצח בני הסה: איציק חזן (צילום: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (א') את איציק חזן ברצח יו"ר חברה קדישא בחיפה, בנימין הסה ז״ל. ובכך הגיעה לסיומה (לפחות בסבב הנוכחי) פרשה בת שלוש שנים שהחלה בתעלומת רציחתו של הסה, עבור בחשיפת הרוצח איציק חזן ובהגשת כתב האישום נגדו לפני כשנה וחצי, אך עדיין נשארו בה קצוות פתוחים- המשטרה לא שמה את ידיה עד לרגע זה על שולחיו של חזן.

לפני הדיון אמר חזן ״אני מאמין שהצדק ייצא לאור אני חף מפשע״. אך כאמור בית המשפט הרשיע אותו ברצח יו"ר החברה קדישא בחיפה בנימין הסה.

על פי עובדות כתב האישום, חזן תכנן את הרצח מראש על ידי שורה של מעקבים שביצע, ולאחר מכן התחקה אחרי הסה בזמן ששהה באופן מיוחד בחיפה לצורך כך. יומיים לפני הרצח הגיע חזן לחיפה כדי לבצע את זממו.

לטענת המשטרה, הרקע לרצח הוא סכסוך בין הסה לאנשי החברה קדישא של העדה הכורדית בחיפה.

הפרקליטות, באמצעות עורכת הדין מריה פיקוס בוגדאנוב, טענה בין היתר כי במעשיו של הנאשם הוא גרם, בכוונת תחילה, למותו של המנוח בדם קר בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה בנסיבות בהן יכול היה להבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין את עצמו והצטייד לשם כך באקדח.

פרקליטו, עו"ד רועי קרן, חזר וטען כי מרשו מכחיש את כל האשמות נגדו. "כבר היו תיאוריות קונספירציה שהופרכו וגם זו תופרך", הבהיר לפני כשנתיים עו"ד קרן.

עוד בנושא:

רבה של חיפה קיבל איומים על חייו: "סופך יהיה כמו של הסה"

פוענח רצח בנימין הסה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר