אסון משפחת גרוס: הוקמה ועדה מיוחדת לבחון את נושא ההדברה

השר להגנת הסביבה עמיר פרץ חשף בצהריים כי בעקבות אסון ההדברה בו נהרגו האחיות יעל ואביגיל גרוס ז"ל החליט להקים ועדה מיוחדת לבדיקת נושא ההדברה עם המלצות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ההורים למשפחת גרוס (צילום: פלאש 90)

אסון ההדברה: השר להגנת הסביבה עמיר פרץ (התנועה) חשף בצהריים (רביעי) כי בעקבות אסון ההדברה בו נהרגו האחיות יעל ואביגיל גרוס ז"ל הוחלט במשרד להקים ועדה מיוחדת לבדיקת הנושא ולהמלצות לביצוע.

בהתייחסות לאסון ההדברה בכנסת אמר השר פרץ כי "בעקבות האירוע הקשה שהיה בירושלים, החלטתי להקים צוות רחב מאוד בראשותו של מנכ"ל המשרד, כדי לבחון את כל נושא ההדברה ואת כל הקשור בטיפול בחומרי ההדברה".

"הגבלתי אותם ב-90 ימים, שעד אז יצטרכו להגיש לי, לא רק בדיקה אלא גם המלצות לביצוע", הוסיף השר להגנת הסביבה.‬

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שיבח את השר פרץ על לקיחת האחריות ואמר: "מכובדי השר, ראשית, להודות לך על זה שאתם לוקחים אחריות בכל נושא ההדברה, כפי שבא לידי ביטוי בדברי התשובה שלך עכשיו וגם בדיון בהצעה לסדר הדחופה שהיתה לפני שבוע בנושא אסון ההדברה שהיה בירושלים".

כזכור, בעקבות הדברה שנעשתה בביתם של משפחת גרוס בירושלים, נפגעו כל בני המשפחה. שתי בנות, יעל ואביגיל, בנות שנה וחצי וארבע, נפטרו, ההורים - שמעון ומיכל אושפזו במצב קל ושוחררו, ושני ילדים נוספים, האחים חיים מיכאל ורפאל יצחק, אושפזו במצב אנוש מאוד ובחסדי שמים זכו להתאוששות מפתיעה ומצבם משתפר והולך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר