תיירים סינים ניסו להבריח בנתב"ג כ-500 פקטים של סיגריות

שמונה תיירים סינים נתפסו אתמול על ידי בודקי מכס נתב"ג, לאחר שעות של מעקב סמוי, כשברשותם כ-560 פקטים של סיגריות, עליהם לא הצהירו במכס ואותם ניסו להבריח (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הסיגריות שנתפסו (צילום: מכס נתב"ג)

שמונה תיירים סינים נתפסו אתמול (שני) על ידי בודקי מכס נתב"ג כשברשותם כ-560 פקטים של סיגריות, עליהם לא הצהירו במכס, לאחר שעות של מעקב סמוי.

שני נוסעים מהקבוצה, שהגיעו לפנות בוקר בטיסה מסין, ניסו בתחילה לעבור במסלול הירוק, אך בחיפוש בחפציהם נמצאו 160 פקטים של סיגריות, אותם ניסו להבריח ללא תשלום מסים.

מבדיקה של בודקי המכס, התברר כי השניים הינם חלק מקבוצה שהגיעה באותה טיסה והבודקים הסמויים איתרו את יתר הקבוצה באזור השירותים, כשברשותם מזוודות רבות.

לאחר תפיסת חבריהם, החליטו השישה הנוספים לחפש דרכים נוספות ליציאה מהטרמינל, ולאחר שש שעות החליטו לנסות את מזלם ולעבור במסלול הירוק, מבלי שהיו מודעים לכך שבמשך כל הזמן הזה חל עליהם מעקב אלקטרוני לצד מעקב של סוכנים סמויים.

כשנכנסו למסלול הירוק, הופנו ששת התיירים הסינים לבדיקה, אז נתגלה ברשותם עוד כ-400 פקטים של סיגריות. כל הסחורה, שבגינה תשלום המס ממנו ניסו להתחמק עומד על כ-60,000 שקל, נתפסה ומוחזקת על ידי המכס.

מאחר והיה צורך במתורגמן, הנוסעים שוחררו ויזומנו בימים הקרובים לחקירה, במהלכה ייקבעו צעדי העונש שינקטו כנגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר