נתניהו על הכחשת איראן: "כשהספינה תגיע נראה מי השקרן"

ראש הממשלה התייחס להכחשות איראן בנוגע לספינת הנשק אותה יירט חיל הים. נתניהו אמר כי "הם אומרים שאנחנו שקרנים. כשהספינה תגיע אנחנו נראה מי השקרן" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך הערב (חמישי) סיור במוזיאון הסובלנות בוושינגטון, והתייחס להשתלטות לוחמי שייטת 13 על ספינת הנשק האיראנית בלב ים.

נתניהו התייחס להכחשות של איראן בנוגע לטילים שנמצאו על הספינה ואמר כי "הממשלה באיראן אומרת שהכול שקרים. ובכן, בעוד כמה ימים הספינה תגיע לאילת ואז נראה מי שקרן".

נתניהו אמר כי ישראל תחשוף את פרצופה האמיתי של איראן. "נחשוף בפני כל העולם את הפרצוף האמיתי של איראן. אנחנו נחשוף אותם, אנחנו ניאבק בהם, ואנחנו ננצח אותם" אמר.

כך נראתה הפשיטה על הספינה (צילום: דובר צה"ל)

נתניהו השווה את איראן למשטר הנאצי. "אנחנו לא ניתן לאיראן להתחמש ביכולת להשמיד אותנו. הציגו לי עכשיו מכתב בחתימת ידו של היטלר. הוא קרא אז להשמדת ישראל, ואיראן קוראת היום".

נתניהו אמר כי ההבדל בין אז להיום הוא היכולת של ישראל להגן על עצמה. "גם אז היו כאלה שלא רצו להאמין, ההבדל הוא שהיום יש לנו את הכוח והיכולת להגן על עצמנו" אמר.

נתניהו אמר כי יש לקחת את הקריאות של איראן להשמדת ישראל ברצינות: "כשמישהו אומר שהוא ישמיד את היהודים - קח אותו ברצינות, תתכונן ותזהיר את העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר