ח"כ יוני שטבון: "חוק הגיוס מחורר ומאוורר"

ח"כ יוני שטבון מגלה איך דאג "לחורר את חוק הגיוס": "חוק הגיוס הוא חוק מחורר ומאוורר. כל הטריקים, כל המאבקים מול יש עתיד, מאחורי הקלעים ולפני הקלעים עשינו בוועדות" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ יוני שטבון (צילום: פלאש 90)

"עכשיו אני יכול לדבר חופשי, אחרי שעברנו את הוועדות - חוררנו את חוק הגיוס". כך התבטא הערב (שני) ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) על חוק הגיוס החדש.

בראיון לרדיו "גלי ישראל" חשף שטבון את הנעשה מאחורי הקלעים של חוק הגיוס. לדבריו, "רוב המשחקים שלי, ופה אני יכול לדבר עכשיו חופשי אחרי שעברנו את הוועדות, רוב ההשפעה שלי ושל חברי כנסת אחרים שנמצאים בתפיסה שלי, עשינו בוועדות. כל הטריקים, כל המאבקים מול יש עתיד, מאחורי הקלעים ולפני הקלעים עשינו בוועדות".

כאמור, שטבון אמר כי החוק "מחורר", ובעצם טען כי אין ממש בחוק. "אני קורא לזה בצורה הכי ברורה שיש, החירור של חוק הגיוס", אמר שטבון.

לדבריו, "אני מצביע בעד חירור של חוק הגיוס. לחורר את חוק הגיוס, החוק הזה מחורר, מאוורר. לפני שנה כשהתחלנו את הקואליציה ואת התהליך עם יש עתיד, מה שהם ציפו והתוצר שהבאנו לוועדת שקד הוא שונה לחלוטין".

כזכור, ועדת שקד החליטה כי משך השירות בצה"ל של בני ישיבות ההסדר יעמוד על 17 חודשים בלבד. הדבר עורר זעם בקרב המפלגות השונות, כאשר בני ישיבות ההסדר ישרתו את פרק הזמן הקצר ביותר מקרב המשרתים. לכן, לא פלא שח"כ שטבון מתגאה ב"חירור" החוק.

עכשיו רק נותר לגלות איך יגיבו ב"יש עתיד" וברחוב החילוני לחשיפת "חירור" חוק הגיוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר