אלי כהן על התבוסה: "הציבור אמר את דברו, מקבל את התוצאות"

אלי כהן, המועמד המובס בבחירות בבית שמש, חייג למשה אבוטבול שניצח וברך אותו: "הציבור אמר את דברו גם אם זה לא מוצא חן בעינינו". פעיליו קיבלו את התוצאה בצורה קשה וסירבו לקום לשירות התקווה (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי כהן, הובס (צילום: פלאש 90)

המועמד החילוני אלי כהן, הגיב הלילה (שלישי) להפסד שלו במערכה על ראשות העיר בית שמש לטובת המועמד החרדי משה אבוטבול ואמר כי "הציבור אמר את דברו".

בנאום ההפסד במטה הבחירות שלו אמר כהן: "האמנו בדמוקרטיה ועלינו לדעת לקבל את ההחלטה האמיתית. הציבור אמר את דברו גם אם זה לא מוצא חן בעינינו".

"אנחנו מקבלים את התוצאות. אנחנו כל הזמן אמרנו שמי שמאמין לא מפחד ואנחנו חייבים להמשיך בדרך שלנו. בית שמש היא הבית שלנו, של כולנו. ועלינו לעשות הכל על מנת לשמור עליה כזאת".

כהן חייג לאבוטבול וברך אותו על הניצחון. בכך למעשה, הודה כהן בניצחונו של אבוטבול ובהפסד שלו, וזאת לאחר שבבחירות הקודמות סרב כהן לחייג לאבוטבול מאחר וטען כי הבחירות זויפו.

כהן ביקש מהפעלים לקום לשירת התקווה אולם אלה ענו לו בייאוש: "אין תקווה".

מוקדם יותר אמר המועמד המנצח משה אבוטבול לכיכר השבת: "אנחנו שמחים שבכוח האהבה שלנו אנחנו בעזרת השם יוצאים לדרך חדשה וחיבוק של כל תושבי בית שמש, הוכח שלא הייתה פה שיטה של זיוף ולא כלום".

אבוטבול הוסיף ואמר: "אני מזמין את כולם לקואליציה, גם את אלי כהן. ניצחנו במספר דומה לבחירות הקודמות. תודה רבה לבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר