מבקר המדינה בודק: האם יש חריגות בנייה ב'סינמה סיטי'

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא בודק חריגות בנייה במבנה ה'סינמה סיטי' בירושלים, בעקבות תלונת מנהלי עמותה "לארץ ישראל" שטענו כי נלקחו מהם שטחים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מתחם ה'סינמה סיטי' (צילום: פלאש 90)

מתחם התרבות "סינמה סיטי" בירושלים נמצא בעין הסערה עם פתיחתו לפני חודש ימים בעקבות החשש מחילולי שבת במתחם, כעת נמצאים בעלי המקום בסערה נוספת. מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא פתח בבדיקת חריגות בנייה במבנה המדובר.

לפי הדיווח בעיתון "הארץ" הבדיקה החלה בעקבות בדיקה שערכה העמותה "לארץ ישראל" שעתידה להקים מרכז חינוכי שלה במקום. מנהלי העמותה קבלו בפני המבקר לאחר שטענתם נלקחו ממנה שטחים שהובטחו לה.

לטענת מגישי הבקשה השטחים המדוברים שנלקחו ממנה לכאורה, הובטחו להם על ידי ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופליאנסקי. לאור זאת מבקר המדינה ביקש להיפגש בדחיפות ולדון בנושא עם ראש עיריית ירושלים הנוכחי ניר ברקת.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מבקר המדינה ביקש לתאם פגישה עם ראש העיר לדון בתלונה שהגיעה על חריגות בניה בככר הלאום. יצוין כי כל העבודות נעשו במקום על פי היתירים ועל פי התב"ע החלה במקום ואין כל חריגות. ראש העיר ישמח להיפגש עם המבקר ולהציג לו את הדברים".

מ'סינמה סיטי' נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "סינמה סיטי פועלת בהתאם לחוק וקיבלה את כל ההיתרים הדרושים, תוך שיתוף פעולה מלא עם עירית ירושלים ומשרד האוצר המחזיקים בקרקע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר