ח"כ יוני שטבון: "לכולנו חשובה התורה והזהות היהודית"

ח"כ יוני שטבון השתתף באירוע בנתיבות וקרא לאחדות בין חרדים, דתיים וחילוניים: "המשותף רב על המפריד, לכולנו חשובה התורה, לכולנו חשובה הזהות היהודית של המדינה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שטבון (צילום: פלאש 90)

הקרע בין החרדים לציבור הדתי לאומי: זה כשנה שהציבור החרדי הכריז מלחמה על ההנהגה הדתית לאומית מאחר וזו החליטה לחבור ליאיר לפיד בצעדיו נגד המגזר החרדי. במקביל, ישנם עדיין גורמים שמנסים בכל זאת לאחד את השורות.

ח"כ יוני שטבון, איש 'הבית היהודי', השתתף אמש (שלישי) בעצרת בעיר נתיבות ואמר: "האתגר המשמעותי היום הוא המאבק על זהותה היהודית של המדינה". בכנס שיזם רב העיר הרב פנחס כהן, השתתפו עשרות של אנשים, מהם חרדים ומהם חובשי כיפה סרוגה.

שטבון שנאם בכנס, אמר כי "האתגר המשמעותי ביותר בחברה הישראלית הוא המאבק על זהותה היהודית של המדינה. יש גורמים, שהם מיעוט בחברה הישראלית, שמבקשים לאתגר את אופייה היהודי של ישראל, ושואפים למדינת כל אזרחיה".

"ישראל היא מדינה יהודית, ואנחנו, חרדים, מסורתיים ודתיים לאומיים, צריכים לדאוג שתישאר כזאת, רב המשותף על המפריד, לכולנו חשובה התורה ולכולנו חשובה הזהות היהודית של המדינה. חשוב שנדגיש את המשותף ברוח ואהבת לרעך כמוך, ואני מקווה שהכנס המבורך הזה יהפוך למודל ארצי לקרב בין הציבורים. רק כך נוכל לשמור על ישראל כמדינה יהודית".

הרב ראובן ורשט הוסיף ואמר כי: "בימים אלו בהם מתו תלמידי רבי עקיבא על שנאת חינם, ראוי שנרבה דווקא אהבת חינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר