צפת: הבריכה המחללת שבת פעלה גם בערב יום השואה

בריכת "קאנטרי צפת" שנמצאת לאחרונה בעין הסערה על רקע פתיחתה בשבת, פעלה בערב יום השואה בניגוד לחוק, כך נודע לכיכר השבת. הבעלים ניסה להכחיש, אך המשטרה אישרה את הפרטים. תושב צפת: "לא מעניין אותו היום החשוב, רק כסף מעניין אותו" (ארץ, חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

רוב בתי עסק ברחבי הארץ היו סגורים אמש (ראשון) בשעות הערב והלילה בשל ערב יום השואה. מלבד בודדים שהפרו את החוק. ל'כיכר השבת' נודע כי ציון הלן, בעל הבריכה המחוממת ״קאנטרי קאלב״ בצפת, פתח את שעריו לקבוצת אנשים במהלך ערב יום השואה.

הבריכה המדוברת נמצאת בעין הסערה בחודשים האחרונים לאחר שחרדים תושבי העיר מקיימים מידי ערב שבת מחאה כנגד פתיחת הבריכה בחגים ושבתות. כעת, כשגילו כי בעל הבריכה לא מתחשב גם בחוק האוסר על פתיחת עסקים ביום השואה, הם טוענים כי "פרצופו האמיתי נחשף".

חרדי תושב העיר אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "בעל הבריכה מנהל מערכת הסתה נגד הציבור החרדי, שאנחנו לא מפרנסים אותו ושהוא מפסיד כסף. הוא עושה הכול רק כדי להסית ולסכסך ביו האוכלוסיות, גילינו את פרצופו האמיתי. הוא יודע שביום חשוב כמו יום השואה לא פותחים את הבריכה".

"הוא חילל את היום הזה. אנשים יצרו איתי קשר וסיפרו כי הם עקבו אחריו והוא נתן לאנשים להיכנס לבריכה ולהשתכשך במים עד שהמשטרה הגיעה" סיפר תושב העיר. לדבריו: "לא מעניין אותו היום החשוב, רק כסף מעניין אותו".

מהמשטרה נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "במהלך ביקורת שנערכה על ידי משטרת צפת נמצא כי העסק פתוח בערב יום השואה בניגוד לחוק, השוטרים הורו לבעלי העסק לסגור ולהפסיק את הפעילות, המשטרה פתחה בחקירה".

ציון הלן, מנכ"ל הקאנטרי, תחילה הכחיש את המיוחס לו ואמר ל'כיכר השבת': "לא פתחתי את הבריכה". לאחר שעימתנו אותו עם העובדות, הלן נשמע אחרת. "אתמול נכנסו 40 איש להתקלח בלבד מה שקורה כל יום, הם משלמים רק על מקלחת, לא שחו ולא כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר