הורוביץ בבריכה המחללת את השבת: "מביע תמיכה ומחזק"

ח"כ ניצן הורביץ ממר"צ ביקר בבריכה שפעלה בערב יום השואה, ומחללת בדרך קבע את השבת, והביע תמיכה בבעליה מול מתנגדיו החרדים. "מקווה שמשבר הבריכה מאחורינו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הורביץ (פלאש 90, שאטרסטוק)

סערת בריכה הקאנטרי בצפת: זה שבועות ארוכים שנערכת בצפת מחאה כנגד פתיחת הבריכה המחוממת. ח"כ ניצן הורביץ, איש מר"צ, הגיע היום (רביעי) לעיר בכדי להביע תמיכה בבעלי הבריכה.

"קשה להאמין, אבל הבריכה החביבה הזו היא מוקד לאיומים והתנכלויות" תקף הורוביץ את הפגנות החרדים: " למה? כי זה המקום היחיד בצפת שפתוח בשבת, ונותן גם לחילונים אפשרות להתרענן ביום החופשי שלהם, בלי לפגוע ובלי להרגיז אף אחד".

על עצם הביקור בבריכה אמר הח"כ ממר"צ: "באתי לכאן היום עם חבריי פעילי מרצ כדי להביע תמיכה ולחזק, ושמחתי לשמוע מהרבה תושבים, ובראשם מראש העיר הנמרץ אילן שוחט, שהוא לא יאפשר לקומץ קיצוני לדרדר את העיר ושהקאנטרי הזה ששייך לעירייה יישאר פתוח בשבת ממש כפי שהיה תמיד - מאז שנפתחה הבריכה הזו לפני 30 שנה".

צילום מסך

"צפת היא עיר מיוחדת. פסיפס מרתק. יש לה פוטנציאל גדול, בתנאי שנדע לכבד אחד את השני. יהודים, ערבים, עולים, ותיקים, חילונים, דתיים... אנחנו חייבים לחיות זה לצד זה. וממש כפי שאנחנו מכבדים את רצונם של החרדים לחיות לפי דרכם, אנחנו מבקשים יחס דומה" הוסיף הורבויץ.

"די לכפייה" סיים הורביץ את דבריו: "חיה ותן לחיות. זה כל הסיפור. יש לי יסוד לקוות שמשבר הבריכה מאחורינו".

יוזכר, כי הבריכה המדוברת פעלה בניגוד לחוק בערב יום השואה, דבר שעורר את זעמם של רבים - חילונים ודתיים - בעיר והביא גם לפתיחה בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר