ירושלים: שלוש נערות יהודיות ירקו על כומר ונעצרו

שלוש נערות יהודיות נעצרו בי-ם לאחר שירקו על כומר נוצרי באזור הר ציון בבירה. בבדיקה שנערכה בתיקים שנשאו נמצא בין היתר דגל ישראל עם הכיתוב "נקמה, תג מחיר" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כומר, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

שלוש נערות יהודיות נעצרו בשעות הערב (ראשון) באזור הר ציון בירושלים לאחר שירקו על כומר נוצרי. במהלך חיפוש שהתבצע בתיקים שנשאו הנערות, נמצא בין היתר דגל ישראל ועליו הכיתוב "תג מחיר, נקמה".

המשטרה פתחה בבדיקת מעורבות אפשרית של הנערות באירועי תג מחיר בתקופה האחרונה. מחר, יובאו הנערות לדיון בבית משפט השלום בבירה.

מוקדם יותר היום, נעצרו ארבעה תלמידי ישיבה חרדים בחשד כי ריססו כתובות גרפיטי באתר בנייה ביישוב קריית יערים (טלז-סטון) הסמוך לירושלים. החשודים הובאו הצהרים בפני חוקרי משטרה בבירה שם הוטחו בהם האשמות המיוחסות להם, הארבעה הודו במעשה. מהחקירה עולה כי שלושת החשודים רכשו מבעוד מועד כלי צבע. מעצרם התאפשר בעקבות חקירה אינטנסיבית של חוקרי משטרת הראל.

על רקע פעילויות ה"תג מחיר" האחרונות, בהן הושחתו בתי תפילה מוסלמיים ונוצריים ברחבי הארץ, בני נוער מקבוצות המד"צים של אגף הנוער בעיריית שפרעם, יחד עם פעילי "שותפות-שראקה" - קואליציה של ארגונים יהודיים, קיימו עבודות נקיון וטיפוח של בית הכנסת העתיק בעיר. יוזמי המחאה המיוחדת קראו לממשלה ולעומד בראשה לפעול כנגד אנשי "תג מחיר". "אנו קוראים לכל אזרחי המדינה להשיב לאירועי השנאה המכוונים נגד הציבור הערבי בישראל, באמצעות קידום של ערכי סובלנות" אמר ארי רמז מ"שותפות-שארקה".

אחת מהנערות שהגיעו לשפץ את בית הכנסת אמרה כי "יחס תושבי העיר שפרעם לבית התפילה היהודי בעיר הינו דוגמא ומופת לחיים משותפים של בני שני העמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר