אלי בן דהן נגד הרבנים הראשיים: מינה מנכ"ל מטעמו לרבנות

סגן שר הדתות אלי בן דהן מינה את מנכ"ל משרדו אלחנן גלט, למנכ"ל הרבנות, זאת בניגוד לדעת הרבנים הראשיים. גורם ברבנות: "מדובר בחוצפה שלא תעבור בשקט" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
"מדובר בחוצפה". סגן שר הדתות אלי בן דהן (צילום: פלאש 90)

בן דהן נגד הרבנים הראשיים: סגן שר הדתות אלי בן דהן מינה אמש (שלישי) את מנכ"ל משרדו אלחנן גלט למנכ"ל הרבנות הראשית, זאת בניגוד לדעת הרבנים הראשיים לישראל.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', כבר בסוף החודש יסיים המנכ"ל הנוכחי עודד וינר את תפקידו וגלט ייכנס במקומו לתפקיד.

עם זאת, מדובר בהפסד זמני של הרבנים מאחר ומינוי גלט לתפקיד הוא זמני, זאת לאחר שהמינוי של המנכ"ל הקודם הסתיים ובן דהן היה חייב למנות מנכ"ל זמני חדש, אך ברבנות זועמים גם על המינוי הזמני.

גורם ב'רבנות הראשית' סיפר ל"כיכר השבת" כי הרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו זועמים על בן דהן: "הוא עושה מה שבא לו, הוא כופה על הרבנים מנכ"ל, איפה שמענו דבר כזה? מה הוא מנסה להשתלט על הרבנות, מדובר בחוצפה שלא תעבור בשקט".

גורם נוסף במסדרונות הרבנות סיפר כי "קשה יהיה לראות שיתוף פעולה בין הרבנים והצוות למנכ"ל החדש, הרבנים ילכו יד אחד נגדו, לא יהיה לו מה לעשות כאן, מוטב שיישאר במשרד הדתות ולא יכפה עצמו על הרבנות בצורה כזו בזויה".

כזכור, לאחרונה שלחו ראשי לשכות הרבנים הראשיים - בשם הרבנים - מכתב חריף לנציב שרות המדינה בו הם מאשימים כי "'בן דהן פוגע ברבנים הראשיים, בושה'".

"עצם העובדה שאין מאפשרים לרבנים הראשיים להיות שותפים בבחירת גורם מקצועי שיעמוד בראש מערך הרבנות הראשי אומר דרשני" כתבו במכתב שנשלח ממנו העתק גם לראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר