שוב זה קורה: תאונה סמוך לקניון רמות

תושבי רמות מכירים את המפרץ המסוכן הסמוך לקניון רמות, כאשר הרכבים החונים סמוך לקניון מפתיעים את הנוסעים בכביש הראשי. היום זה נגמר בתאונה לא פשוטה בין 5 מכוניות (בארץ)

שושי מילר | כיכר השבת |
אחד הרכבים בתאונה (צילום: כיכר השבת)

תושבי שכונת רמות מודעים היטב לסכנה התמידית, כאשר הם עוברים עם רכבם סמוך למפרץ הגובל עם 'קניון רמות'. במפרץ מחנים בעלי רכבים את מכוניותיהם ויוצאים לסידורים בקניון, כאשר נתיב שלם בכביש הראשי נחסם.

לא עובר שבוע בלי תאונה סמוך למפרץ המסוכן, מגבלות שדה הראיה של היורדים ממעלה הכביש, חסימת הנתיב יחד עם העובדה שבמפרץ קיימת גם תחנת אוטובוסים גרמה לעשרות תאונה במקום או בסמוך לו. למרבה המזל רוב התאונות היו קלות ולא הסתיימו בנפגעים רבים.

היום (שישי) התרחשה שוב תאונה שרק בנס לא הסתיימה בנפגעים. על פי פרטים ראשוניים שאסף כתבנו ממקום האירוע מתברר כי שוב מגבלות המקום והרכבים החונים שלא כחוק גרמו לתאונה.

רכב ישן מסוג סיאט נכנס לנתיב של רכב טויוטה קורלה, בשל המכה שקיבל רכב הטויוטה הוא סטה הצידה ונכנס בעצמה רבה בשני רכבים שחנו בסמוך לקניון. בטויוטה היה פעוט בסביבות גיל שנה, ורק בנס הוא יצא מהרכב כשהוא מבוהל ובוכה, אך ללא פגיעה פיזית ממשית.

תושבי המקום זועמים: "פעם בשבוע מתרחשת פה תאונה", אומר לנו בהתרגשות יוני כהן תושב האזור שהיה עד לתאונה, "זה פשוט לא ייתכן, מחכים שזה ייגמר באסון?! רק כשיגבו חיי אדם יתעשתו?! לא ברור לי מי אחראי, העירייה שלא מסדירה את הכביש בצורה יותר בטיחותית ולא שולחת פקחים כדי לתת דו"חות לרכבים החונים שלא כחוק. או המשטרה שגם היא אחראית על בטחון התושבים המעוניינים לנסוע בצורה שקטה בלי לחשוש מתאונה".

תהילה, תושבת גבעת זאב שעורכת את הקניות בקניון מדי יום שישי מספרת שבעצמה הייתה מעורבת בתאונה במקום, "נסעתי ברכבי בדרך לעבודה, רכב שיצא מהמפרץ האסור לחניה נכנס בהפתעה אל הכביש הראשי, ורכב שהיה לפני בלם בלימת חירום, מה שגרם לי להתנגש בו בעוצמה. את הנזק לרכב הביטוח שילם, אך מה אם התאונה הייתה קשה יותר. אני לא רוצה לחשוב על זה. הרשויות צריכות לתת את הדעת ולהפוך את המקום לבטוח יותר".

הרכב המשיך "בטיסה" עוד 20 מטרים מזירת התאונה
המכוניות חונות על הכביש הראשי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר