נער ערבי תמך בחטופים וקיבל איומים

מוחמד זועבי בן 17 מנצרת פרסם ברשת סרטון הזדהות עם שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו בידי החמאס ביהודה ושומרון וספג איומים משלושת קרובי משפחתו בגילאי 40-60 (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ynet)

"העז" לתמוך בחטופים וקיבל איומים: מוחמד זועבי בן 17 מנצרת פרסם ברשת סרטון הזדהות עם שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו בידי החמאס ביהודה ושומרון וספג איומים משלושת קרובי משפחתו בגילאי 40-60.

השלושה נעצרו ויובאו להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת.

בסרטון שפרסם בשלוש שפות: עברית, אנגלית וערבית, שעורר את זעמם של קרובי משפחתו, הוא אמר: "טרוריסטים חטפו את ילדינו. תחזירו אותם ועדיף לכם להחזיר אותם עכשיו".

הנער פנה לראש הממשלה ואמר לו: "לביבי ולכל הממשלה שלו אני אומר: תתעוררו ותפסיקו לשתף פעולה עם מחבלים וטרוריסטים". לדבריו, "הרשות הפלסטינית מהטרוריסטים הכי גדולים".

הנער אמר כי החטיפה יכלה לקרות לכל אדם אחר: "שלשום הנערים האלו נחטפו ומחר זה יכול להיות אני, אתה או כל ישראלי אחר - ערבי או יהודי. אני ישראלי ואשאר ישראלי. ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית. עם ישראל חי".

הסרטון שזכה לאלפי שיתופים ולמאות תגובות נזעמות מהמגזר הערבי, עורר סערה נוספת גם בקרב בני משפחתו. חברת-הכנסת, חנין זועבי, קרובת משפחתו אמרה ל-ynet: "אני שמחה שההסברה הישראלית כל כך במצוקה עד שהיא צריכה ילדון טיפש ומסכן, מעוות זהות וחסר מודעות, שמרגיש כל הזמן שהוא חייב להתנצל בפני אדוניו החזקים. הצורך העז של הישראלים להבליט את המקרה ההזוי הזה מעיד על הצורך בלגיטימיות וניקיון פנים של המדינה, גם אם בא מכיוונים מפוקפקים והזויים".

"אני מאוד מופתעת מכל העניין שהתפשט בכל העולם", אמרה אמו ל-ynet והוסיפה, "בני אדם נקי ומכובד. הוא תמיד אומר שהוא בעד שלום וחיים משותפים בין ערבים ליהודים. הוא אף פעם לא חשב לפגוע באחרים".

לדברי האם, תוקפי בנה "צריכים לכבד את דעתו בעניין. הוא לא אמר דברים שפוגעים באחרים. אני תומכת בדבריו ומקווה שהחטופים יחזרו לחיק משפחתם שלמים ובריאים. גם פוליטיקאים מהמגזר טועים ולא שומעים התנגדויות נגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר