מרגש: לוחם צנחנים התחתן בעיצומו של מבצע "שובו אחים" • צפו

חייל בשירות סדיר בצנחנים, גויס למבצע "שובו אחים" בעיצומה של שבת חתן שחגג. בחתונתו השתתפו רק שניים מחבריו, היתר עסקו בפעילות מבצעית בחברון • צפו בוידאו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ישי לפידות)

חתן לוחם: מבצע "שוב אחים" להשבת שלושת תלמיד הישיבה שנחטפו לפני שנים עשר ימים, עדיין נמשך. בשיאו של המבצע, התחתן אחד החיילים שנאלץ לחגוג ללא חבריו.

חייל בשירות סדיר בחטיבת הצנחנים, הוזעק בעיצומה של שבת חתן שחגג, אל פאתי העיר חברון בכדי להשתתף במבצע. חבריו החיילים לא השתתפו בחתונתו אולם לא מעט חרדים שאינם מכיר את החתן, הגיעו לשמחו ביום חתונתו.

אלי גרנות, אב החתן ,סיפר ל"כיכר השבת" על הרגע בו הודיעו לבנו כי עליו להגיע לצבא בעיצומה של שבת חתן: "ביום שישי אמרו לו להתכונן שיקראו לו, ביקשו ממנו להשאיר את הסלולרי זמין בשבת מפני שהוא משרת ביחידה מובחרת ובליל שבת שלחו לו הודעות sms בו הם קוראים לו להתייצב".

האב מספר כי בנו אמר למפקדיו" "אני רוצה לעלות לתורה, זה שבת החתן שלי", המפקדים, נענו ואמרו: "תבוא אחרי העלייה", ואכן, בחצות יום השבת הוא התייצב.

בחתונה השתתפו רק שניים מחבריו משום שיתר החברים היו באותה העת בפעילות בחברון: "אחרי שלושה ימים הוא חזר ויומיים לאחר מכן התקיימה החתונה", סיפר האב והוסיף, "לחתונה הוזמנו ארבעים חברים מהצבא בהם קצינים ומפקדים, אולם רק שניים מחבריו הגיעו. הם הכינו לו הפתעות".

האב מספר בהתרגשות כי בתום החופה, הנוכחים התפללו לשלום החטופים. "היה שמח בכל מקרה. שרנו בחופה "אחינו כל בית ישראל" ואמרנו פרקי תהילים".

לדברי האב, בנו החתן למד בצעירותו עם אחד החטופים. "אנחנו מכירים מאוד טוב את המשפחות, בעבר היינו שכנים של משפחת שאער שהתגוררו בעיר פתח-תקווה. הבן שלי מכיר טוב את אייל, הם למדו יחד באותה ישיבה".

הזמר ישי לפידות שהשתתף בחתונה, אמר ל"כיכר השבת": "אב החתן התקשר אלי וסיפר לי את הסיפור, זה ריגש אותי מאוד ופשוט החלטתי שאם באותו ערב אני מסיים את ההופעה בזמן מוקדם, כפי שקרה, אני לא חוזר לביתי בנתניה אלא נוסע לאולם".

"הייתי חייב להרגיש שאני חלק מהשמחה של אותו קצין שנגזר עליו להתחתן בשבוע הלא פשוט הזה כשכל החברים שלו בשטח ולא היו בחתונה ושמחתי לראות כשהגעתי שחברים אחרים כן הגיעו החתונה הייתה מכובדת. הקדשתי לו את השיר 'עלה קטן' גם לו וגם לחיילים שלו בשטח וגם לחטופים. הייתה חתונה מאוד מרגשת", מספר לפידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר