בושה: השף המעוטר ניסה להבריח שרימפסים

ארבעה אנשים, מהם שניים מהבעלים של מסעדת "טוטו", נתפסו על ידי בודקי המכס בנתב"ג כשניסו להבריח כ-40 ק"ג כבד אווז ו-60 ק"ג שרימפס מהולנד לישראל (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שרימפס. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ארבעה אנשים, מהם שניים מבעלי מסעדת "טוטו", נתפסו על ידי בודקי המכס בנתב"ג כשניסו להבריח מהולנד כ-40 ק"ג כבד אווז וכ-60 ק"ג שרימפס ופירות ים.

הסחורה שנתפסה הועברה לרשות מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר. לדבריהם, מדובר בתפיסה ראשונה אי פעם של הברחת כבד אווז לישראל.

השף החדש של המסעדה, מושיק רוט, הוא גם הבעלים של מסעדת Samhoud Places& במרכז אמסטרדם המעוטרת בשני כוכבי מישלן והוא אחד מהשופטים בתוכנית "משחקי השף" ששודרה ברשת בערוץ 2.

חומרי הגלם שנתפסו היו מיועדים ככל הנראה לאירוע הפתיחה הענק המתוכנן להתקיים בסוף השבוע במסעדה.

הסחורה נתפסה בבדיקה שגרתית המבוצעת לנוסעים הנכנסים לארץ. אל המקום הוזעקו גם מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, זאת מאחר ומדובר בתפיסה של מוצרי מזון מן החי.

לדברי מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר מדובר בנתחי כבד אווז הנחשבים איכותיים במיוחד, כששוויו של קילוגרם אחד הוא 20 יורו, וכאמור, מדובר בתפיסה ראשונה אי פעם של הברחת כבד אווז.

לדברי מפקח כשרות איתו דיברנו, "לא די שהם מגישים טריפות לבאי המסעדה, עכשיו מתברר כי הם גם מנסים להבריח לישראל את חומרי הגלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר