סטודנט לרפואה בטכניון: "3-0 לנבחרת פלסטין"

סטודנט ערבי ללימודי רפואה בטכניון יזומן לוועדת משמעת לאחר שפרסם סטטוס בו שיבח את רצח תלמידי הישיבה החטופים וכתב: "נבחרת פלסטין הבקיעה 3 גולים למרות שהם כלל לא במונדיאל" • הטכניון: "נחושים לבדוק את המקרה" (בארץ)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילומסך: פייסבוק)

סטודנט ערבי ללימודי רפואה בטכניון פרסם לפני כשבוע בדף הפייסבוק שלו פוסט בו הוא משבח את רצח תלמידי הישיבה שנחטפו וכתב: "3 גולים לטובת הנבחרת הלאומית של פלסטין, למרות שהם כלל לא במונדיאל".

דבריו החמורים של הסטודנט עוררו סערה ברשת ואזרחים רבים קראו לטכניון להדיחו מהלימודים.

בנוסף, חברי תא הסטודנטים של "הבית היהודי" בטכניון פרסמו מכתב שנשלח לנשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, בו תקף בחריפות יו"ר התא, יוחאי נדיב, את הדברים שפרסם הסטודנט וציין כי מדובר באבסורד שאדם המתבטא כך, יוסמך לרפואה ויאמר בשבועת הרופא "ושמרתם עד מאוד חיי אדם מרחם אמו, והיה שלומו ראש חרדתכם כל הימים. ועזרתם לאדם החולה באשר הוא חולה, אם זר אם נכרי, אם אזרח נקלה ואם נכבד".

בעקבות כך, מסרה הנהלת הטכניון כי "הסטודנט זומן לוועדת משמעת, שתקבל החלטה בעניינו". לדברי גורם בכיר בטכניון לחדשות 0404, הסטודנט לא ימשיך את לימודיו במוסד. "סטודנטים כאלה לא ילמדו בתוך כותלי הטכניון" אמר הגורם.

במקביל פרסמה ההנהלה הודעת גינוי בעמוד הפייסבוק שלה, בה נכתב: "נחשפנו לפרסום המתועב בעניין רצח שלושת הנערים. נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, דחה בשאט נפש את ההתבטאות השפלה והבזויה. פרופסור לביא אמר כי "עלינו להוקיע אמירות שכאלה, שאין להן כל מקום בשיח בין בני אדם. לכן, אנו נחושים לבדוק את המקרה לעומקו ולנקוט צעדים הולמים ותקיפים נגד כותב הסטטוס". בית הטכניון מרכין את ראשו, יחד עם כל אזרחי ישראל, ומשתתף באבלן הכבד של משפחות שלושת הנרצחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר