חסם עם משאיתו את המעבר לעזה: מעבירים להם סחורה והם ממשיכים לירות

דניאל מטרי נקט בצעד לא שגרתי שיש שיגדירו אותו כאמיץ, וחסם עם משאיתו את מעבר 'כרם שלום' דרכו עוברות סחורות לעזה: "הילדים שלי בוכים בלילה ומעבר הסחורות נמשך" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דניאל מטרי)

דניאל מטרי, תושב כרם שלום, שלדבריו אחת הרקטות נחתה בין שני בתים ביישוב בו מתגורר, סמוך לממ"ד שבו ישנו שני ילדים, חסם עם משאיתו את מעבר הסחורות אל רצועת עזה, ולאחר שלוש שעות הוא פונה מהמקום על-ידי כוחות הביטחון.

מטרי, הסביר ל-Ynet כי בחר לנקוט במחאה זו משום שלדבריו לא ייתכן שהשגרה בעזה נמשכת בעוד בדרום ישנה הסלמה: "הילדים שלי בוכים בלילה בגלל הירי ומעבר הסחורות נמשך", הוא אומר. "די, אי אפשר ככה. זה לא יכול להימשך. שולחים להם פחיות קולה. זה ציוד הומניטרי?". הוא תוהה ובתהייתו פסיקה.

"אין לי תלונות לממשלה ולצבא. הקיבוץ הפך לבסיס, אבל מעבירים להם סחורה תחת אש. הם ממשיכים לירות עליי. זה לא הגיוני", הוא אומר ומלין על עצם האישור למעבר סחורות, "בסופו של דבר, לא סופרים אותנו. כמה שניתן ונעשה תמיד יקטלו אותנו בתקשורת הבינלאומית. הגיע הזמן שהאזרח הקטן ינצח. לפחות העברתי מסר, וקיבלתי מאות חיזוקים בפייסבוק ותמיכה מאנשים".

(צילום: דניאל מטרי)

מעבר כרם שלום פועל תחת אבטחה כבדה של צה"ל, זאת למרות שגם בשעה זו מטוסי חיל האוויר מבצעים גיחות אל רצועת עזה ותוקפים יעדי טרור ומצבעים חיסולים ממוקדים, זאת לאחר ירי הרקטות המאסיבי לעבר ערי הדרום והמרכז.

אל המעבר מגיעים מידי מיום משאיות המעבירות מוצרי מזון ומצורי יסוד לתושבי רצועת עזה. מלבד זאת, מועברים מיד יום 200 אלף ליטר דלק. לעומת זאת, האיסור על הכנסת מלט וציוד, שיכול לשמש את ארגוני הטרור, נותר בעינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר