מחבל הטרקטור מוחמד ג'עביס בעבר: "אם יש תאונה - אל תירו עלינו"

מוחמד ג'עביס, שביצע את פיגוע הדריסה בי-ם, אמר לפני כ-5 שנים כי הוא נגד פיגועים: "אינשאללה שהציבור הישראלי יבין שאנחנו בסדר. אם חס חלילה יש תאונה - אל תירו עלינו" (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(מוחמד ג'עביס, המחבל)

מוחמד ג'עביס, המחבל שביצע היום (שני, ערב ט' באב) את פיגוע הדריסה בירושלים שהביא למותו של גבר חרדי ולפציעת מספר בני אדם נוספים, התבטא בעבר בראיון לחדשות 2 באינטרנט כנגד פיגועי הדריסה ואף ארגן הפגנת בעלי טרקטורים בה הבהירו הנהגים כי הם מתנגדים לפיגועים מסוג זה.

ג'עביס, שכאמור נמנה על מארגני ההפגנה, אמר אז בראיון לחדשות 2 באינטרנט כי "אנחנו מפחדים שאם חס וחלילה תהיה לנו תאונה, יחשבו שאנחנו מנסים לבצע פיגוע ואז יהרגו אותנו בלי לשאול שאלות".

הוא הוסיף: "אנחנו מבקשים מהציבור הישראלי שיבין ולא ינקוט צעדים קיצוניים ללא הפעלת שיקול הדעת. היום כל טרקטוריסט בודק את הרכב שלו כמה פעמים בבוקר בכדי שלא תהיה לו איזושהי תקלה בבלמים שתוביל לתאונה ואחר כך אין לדעת לאן זה יתגלגל".

"אנחנו נגד הדריסות, הטרקטורים שלנו הם הפרנסה שלנו, זה בשביל האוכל של הילדים שלנו. אנחנו מעוניינים שהציבור ידע שלא כל מפעיל טרקטור הוא דורס. אינשאללה שהציבור הישראלי יבין שאנחנו בסדר ואנחנו עובדים כמו כולם ולא מחפשים בעיות".

ג'עביס אמר עוד כי: "אינשאללה שהציבור הישראלי יבין שאנחנו בסדר ואנחנו עובדים כמו כולם ולא מחפשים בעיות. אם חס חלילה יש תאונה - אל תירו עלינו".

כאמור, היום, בפיגוע דריסה שביצע במרכז ירושלים, רצח ג'עביס את הרב אברהם וואלעס הי"ד, חסיד 'תולדות אהרון' ששימש בשנים האחרונות כמשגיח באתרי בניה מטעם "אתרא קדישא". המחבל נורה ונהרג במקום.

עד ראיה אמר ל"כיכר השבת" כי "מדובר פה פשוט בנס. מדי יום בשעה זו יוצאים מאות אברכי ישיבת מיר אל הכיכר הסמוכה בדרכם לביתם, והעובדה שלא קרה פה אסון גדול יותר היא נס משמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר