פיגוע הירי בירושלים: מצבו של החייל קשה אך יציב

חייל צה"ל שנפצע בפיגוע הירי סמוך להר-הצופים, מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם ומצבו קשה אך יציב. חבריו ובני משפחתו: "מקווים שיצא מזה כמה שיותר מהר" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פעולות ההצלה זמן קצר לאחר הירי (צילום: גיל יוחנן Ynet)

בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, מאושפז חייל צה"ל בן 20 שנפצע אתמול באורח קשה בפיגוע ירי בכניסה למנהרות הר הצופים בעיר. מאז אשפוזו הרופאים נלחמים על חייו. הבוקר מצבו הוגדר עדיין כקשה אך עם שיפור קל בכך שמצבו יציב.

סמוך למיטתו נמצאים בני משפחה, מכרים וחברים שלא משים ממיטתו מאז אשפוזו בבית החולים. תקוותם היא כי החייל ייצא ממצבו הרפואי וישוב לאיתנו במהירות האפשרית.

עוברי אורח שהיו עדים למתרחש, סיפרו על שאירע. "היינו פה, ראיתי את החייל נופל. אני שמעתי את הירייה בצומת כשנכנסתי", סיפרה עדת ראייה. "אני ראיתי את החייל אוחז בחזה, צועד כמה צעדים לאחור ונופל ואז יצאנו הרבה אנשים מהמכונית כדי לעזור לו".

עד ראייה נוסף סיפר ל"כיכר השבת" כי "בחור אחד רדף אחריו והתחיל לירות לכיוונו אך הוא לא הצליח לפגוע בו". לדברי עד ראייה הנוסף, "האירוע הזה היה קשה מאוד. אתה רואה חייל נופל על הריצפה וכל מה שאתה יכול לעשות זה רק להזעיק את מד"א".

"היה מתח גדול כאן במיוחד אחרי שאירע פיגוע שעות קודם לכן. היינו מבולבלים. לא ידענו מה לעשות. זה החזיר אותי שנים אחורה". הוא הוסיף.

גם בשעות אלו כוחות גדולים של משטרה מבצעים סריקות ומנהלים מרדף אחר רוכב הקטנוע שביצע את הירי. ההערכה הראשונית של המשטרה היא כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

פאראמדיק מד"א פאדי בדארנה, שהגיע למקום וטיפל בפצוע, סיפר: "היינו בסמוך למקום והגענו בתוך כמה רגעים לזירת האירוע. על המדרכה בסמוך לתחנת האוטובוס שהייתה עמוסה באנשים שכב צעיר כבן 20 כשהוא בהכרה מעורפלת, עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו תוך כדי המשך הטיפול לביה"ח הדסה בהר הצופים שם הועבר באופן מיידי להמשך טיפול בחדר הניתוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר