חתונת מורל ומחמוד: אב הכלה יפגין נגד בתו

הסערה סביב חתונתם של גבר ערבי וצעירה יהודית, מחמוד ומורל, נמשכת. כעת הודיע אב הכלה כי יפגין כנגד בתו: "בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי" (חדשות,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההזמנה ל"חתונת ההתבוללות" (צילום: פייסבוק)

ככל שהזמן קרב, הסערה סביב חתונתם של גבר ערבי עם צעירה יהודית - מחמוד (26) ומורל (23) תושבי יפו, שעתידים להינשא ביום ראשון באולם מרכזי בראשון לציון, הולכת וגוברת. התומכים והמתנגדים מתכננים להפגין מחוץ לכותלי האולם.

אב הכלה, המתנגד נחרצות לקיום החתונה, ככל הנראה יגיע להשתתף בהפגנה אותה מארגן יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, העוסק במניעת התבוללות. בכוונת הפעילים המתנגדים להגיע אל האולם בשעה 19:30 כשהם מצוידים בשלטים ורמקולים על מנת להפריע לקיום החתונה.

מנגד, מספר פעילים של סיעת מר"צ ופעילים ערבים יפגינו כנגד פעילי ארגון להב"ה. החתן והכלה לא חוששים מההפגנות ואומרים כי החתונה תתקיים כרגיל. במקביל, שכרו החתן והכלה שירותי עו"ד על-מנת לנסות ולבקש מהמשטרה למנוע מפעילי הימין להפגין במקום.

בראיון לעקיבא נוביק ב"ידיעות אחרונות" אמר האב כי הוא לא מתכוון להגיע לחתונת ביתו. "אני לא משלים עם זה ואני לא בא. אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שהרב יקדש אותה. זה אסון. זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו - אבל היא לא מקשיבה. אי-אפשר לדבר איתה. בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי"

האב מספר כי אביו של החתן מוחמד ניסה לדבר על ליבו אך מבחינתו הדיבורים הם דיבורי סרק. "אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר