חתונת מורל ומחמוד: השופטת תכריע מחר לגבי הפגנת הימין

מחמוד, הצעיר הערבי העומד להינשא לצעירה יהודיה, פנה לבית משפט בבקשה לצו שיאסור על פעילי הימין להפגין מול האירוע. עו"ד איתמר בן גביר: "זכותה של להב"ה להפגין" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההזמנה לחתונה (צילום מסך, פייסבוק)

הסערה סביב חתונתם של גבר ערבי עם צעירה יהודית - מחמוד (26) ומורל (23) תושבי יפו, שעתידים להינשא מחר (ראשון) באולם מרכזי בראשון לציון עוברת לצד המשפטי באשר לניסיונות ההפגנות של אנשי הימין ובראשם ארגון להב"ה, כמו גם הפגנת אנשי השמאל בעד החתונה.

בשעות הבוקר של יום החתונה יתקיים דיון בבית המשפט השלום בראשון לציון, בראשות השופטת עיריה מרדכי, לדון בבקשתו של החתן להוציא צו המורה לאסור על קיום ההפגנה של ארגון להב"ה העוסק במניעת התבוללות, מחוץ לאולם.

בתגובה לכך, אמר פרקליטם של ארגון להב"ה, עו"ד איתמר בן גביר כי "מדובר בצעד חסר תקדים שאדם פרטי מנסה למנוע מחאה, ואני מקווה שבית המשפט יפעל על פי החוק והדין, ויפסוק נגד המבקש הוצאות משמעותיות".

לדבריו, "ישראל היא מדינה דמוקרטית, במהלך עשרות שנים ראינו הפגנות של אנשי השמאל הקיצוני, אנשי התנועה האיסלאמית ועוד ועוד, ומדינת ישראל התירה הפגנות אלה כאשר היא מגדירה את המחאה כציפור נפשה של הדמוקרטיה".

"זכותו של מרשי ומאות אזרחים לקיים מחאה נגד תופעת ההתבוללות, מדובר בתופעה חמורה וקשה המסכנת את קיום מדינת ישראל, ואם צריך נקיים דיון עקרוני ונזכיר למוחמד שכאן זה לא שלטון חמאס, מותר להביע דעות, גם אם הם מאוד מאוד מרגיזות אותו", הוסיף הפרקליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר