בנצי גופשטיין חושף: "רבנים הציעו כסף לבעל האולם"

יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין, טוען בשיחה עם "כיכר השבת" כי רבנים הציעו כסף לבעל האולם בו נערכה "חתונת ההתבוללות": "קוראים לכל אחד שיכול, שלא לעשות שם אירוע". צפו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בנצי גופשטיין (צילום מסך. וידאו: צביקה גרוניך)

יו"ר ארגון להב"ה למניעת התבוללות, בנצי גופשטיין, הצליח לרתק מדינה שלמה להפגנה כנגד "חתונת ההתבוללות" של מחמוד ומורל - צעיר ערבי וצעירה יהודייה.

בראיון ל"כיכר השבת", בסיום ההפגנה בראשון לציון, סיכם גופשטיין את המאבק. "אני בוכה ועצוב שהתחתנה יהודייה עם ערבי, אבל אני קצת שמח שהיו הרבה יהודים טובים שאכפת להם והגיעו. מי שכואב לו צועק, מי שהגיע לכאן כנראה אכפת לו. יש פה אנשים מכל הסוגים - חרדים, דתיים וחילונים" אמר גופשטיין.

לדבריו, "אין לנו תחרות עם אף ארגון. לימדו אותנו שלפעמים צריך לצעוק ולהתריע. כל הארגונים האחרים שפועלים בתחום שיהיו ברוכים".

גופשטיין טען כי המאבק הצליח: "אני חושב שהבת הבאה שתרצה להתחתן עם ערבי תחשוב עשר פעם לפני כן - אם היא תרצה הפגנה מול האולם".

בנוגע לבעל האולם אמר גופשטיין כי "אנחנו לא מחרימים את האולם, אנחנו קוראים לכל אחד שיכול שלא לעשות באולם הזה אירוע. בעל האולם יכל לוותר ולעשות קידוש ה' גדול, אבל הוא בחר שלא לעשות כן, ולכן אנחנו קוראים לכל אחד שיכול שלא לעשות פה אירועים".

גופשטיין חשף כי "גדולי הרבנים הציעו לבעל האולם כסף ואחריות על הקנס, אבל הוא בחר שלא לפעול כך. אנחנו נגיע להסכמה לשחרור העצורים ונעזוב את המקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר