הילד שנהרג מפצמ"ר: דניאל טרגרמן הי"ד

דניאל טרגרמן בן ה-4, הילד שתמיד מיהר לרוץ לממ"ד, הוא ההרוג מפגיעת הפצמ"ר ביום שישי ברכב בעוטף עזה. אמו סיפרה עליו: "הייתה לו משמעת צבע אדום". צפו בדניאל רוקד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

הרוג הפצמ"ר - רק בן 4: הילד שנהרג ביום שישי האחרון מפגיעת פצצת מרגמה ברכב בקיבוץ נחל עוז, הוא דניאל טרגרמן הי"ד, בן 4 במותו. במהלך סוף השבוע, משפחתו פרסמה תיעוד של דניאל כשהוא רוקד ומאושר בחגיגה משפחתית.

אמו גילה, המשמשת כדוברת המועצה האזורית מרחבים, סיפרה כי בני המשפחה תכננו לנסוע לקריית אונו שם גרים הוריה, וזאת בשל הירי הבלתי פוסק לעוטף עזה: "המזוודות כבר היו מוכנות מבעוד מועד. רגע לפני הפיצוץ הקטלני יצאתי להוריד את המנשא של אורי (הבן הפעוט) שהיה בחבל כביסה".

דניאל טרגרמן הי"ד

"נכנסתי הביתה והיה 'צבע אדום'. הילדים שיחקו באוהל שהיה בתוך הבית, ומרגע האזעקה עד הפיצוץ עברו שלוש שניות בלבד. לא הספקנו לאסוף את הילדים ולהגיע לממ"ד".

"לדניאל היתה משמעת 'צבע אדום' והוא תמיד מיהר לממ"ד", סיפרה גילה, "ברגע הישמע האזעקה הוא ידע מה לעשות ולאן ללכת. תמיד כשכולם היו מגיעים לממ"ד דניאל היה אומר 'עכשיו כולנו בטוחים'. הוא היה ילד יפה חכם רגיש ומתוק. רצינו לראות אותו גדל עם האחים שלו ומממש את עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר