נס בדרום

נחל עוז: עשרות פצמ"רים תוך 15 דקות - אין נפגעים

הירי מכיוון רצועת עזה לעבר ישראל נמשך. בתוך 15 דקות נורו 30 פצצות מרגמה אל עבר היישוב נחל עוז שבאזור עוטף עזה. בחסדי שמים גדולים אין נפגעים. במקביל, רסיסי רקטה נפלו על גג קניון באשדוד. גם באירוע זה אין נפגעים, נזק נגרם לגג. צה"ל ממשיך לתקוף יעדי טרור ברצועת עזה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רסיסי רקטה שנפלו על גג קניון באשדוד (צילום: אוראל אסרף - המייל האדום)

הירי נמשך: אל הכמות הבלתי-נגמרת של הניסים שנראו בארץ במבצע "צוק איתן" התווסף היום (שני) נס נוסף. לאחר שבארגון הטרור חמאס הבינו כי נקודת התורפה של ישראל נמצאת באזור עוטף עזה, החלו ארגוני הטרור לטווח את האזור במאות פצצות מרגמה.

כאמור, בשעה האחרונה נורו כ-30 פצצות מרגמה אל אזור היישוב נחל עוז בתוך 15 דקות בלבד. בחסדי שמים גדולים אין נפגעים בכל הנפילות.

בתוך כך, רסיסי רקטה נפלו על גג קניון באשדוד. גם באירוע זה לא היו נפגעים, נזק נגרם לגג הקניון. עוד קודם לכן, נשמע בשעות הצהריים רצף אזעקות במועצת חוף אשקלון. לפחות 8 רקטות ופצצות מרגמה נורו תוך פחות משעה ליישובי המועצה, 7 מהן התפוצצו בשטחים פתוחים ואחרת יורטה.

גם מועצת שדות נגב ספגה ירי כבד היום. לפחות 15 רקטות שוגרו במהלך היום לעבר שטחי המועצה, 10 מהן התפוצצו ו-5 יורטו.

נפילת הפצמ"ר במעבר ארז, אתמול (צילום: יואב זיתון - ynet)

כזכור, רק לפני שלושה ימים נהרג הילד דניאל טרגרמן מנפילת פצצת מרגמה בנחל עוז ואתמול נפצעו שלושה בני אדם, שניים מהם באורח קשה, מנפילת פצצת מרגמה במעבר ארז. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לפנות את הפצועים תחת אש כבדה שהמטירו ארגוני הטרור על אזור המעבר.

המשפחות ביישובים בעוטף עזה החלו לנטוש את האזור, כאשר עד כה פונו כ-400 משפחות, ו-300 משפחות נוספות מבקשות להתפנות.

כאמור, ארגוני הטרור ברצועה הבינו כי אזור עוטף עזה הוא נקודת התורפה של ישראל, זאת כאשר מירב הרקטות שנורו לטווחים הגדולים יותר מיורטים לרוב על ידי מערכת "כיפת ברזל", ובכך איבדו הרקטות את האפקטיביות שלהן.

כזכור, מספר רב של חיילים מאלו שנפלו במבצע נהרגו מנפילות פצצות מרגמה באזורי שטחי הכינוס של צה"ל על גבול הרצועה.

בתוך כך, צה"ל ממשיך לתקוף יעדי טרור ברצועה, כאשר היום הותקפו למעלה מ-30 יעדים ברחבי הרצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר