שכר שיחה נאה • נפתלי בנט: "יש חשיבות גדולה ללימוד התורה"

יו"ר 'הבית היהודי' שיגר מכתב לתלמידי ישיבות ההסדר של הציונות הדתית בשל פתיחת שנת הלימודים בו כתב: "ללימוד התורה שלכם, בטח בימים אלו, יש חשיבות גדולה" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום ארכיון: פלאש 90)

שנת הלימודים נפתחה: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט שלח היום (רביעי) מכתב לתלמידי ישיבות ההסדר של הציונות הדתית בשל פתיחת שנת הלימודים, כשברקע הפסקת האש עם החמאס לה הוא מתנגד בכל תוקף.

"שנת הלימודים נפתחת מתוך תחושת כובד ראש שמלווה ממילא את חודש אלול והימים הנוראיים", פותח בנט את מכתבו: "השבועות האחרונים חידדו עבור כולנו את האמת הקשה, אבל הברורה מכל מדינת ישראל במלחמת קיום מלחמת מצווה. גם בזמן הלחימה, וגם כיום במה שנקרא 'הפסקת אש', ארוכה ככל שתהיה - אנחנו במלחמת קיום".

בהמשך המכתב כותב בנט: "אתם עומדים לקראת אתגר חשוב לא פחות לעם ישראל: ללימוד התורה שלכם, בטח בימים אלו, יש חשיבות גדולה, של העצמת הרוח בעם, וההבנה של חשיבות ההקשר בין עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

"דוד המלך נקרא "עדינו העצני". כשהיה לומד תורה היה עדין כתולעת (כך דברי המדרש) וכשהיה יוצא למלחמה היה קשה כעץ- קשוח, לוחם, איש מלחמה. עוצמתו של דוד המלך באה משדה הקרב אך גם מצדקת הדרך ששאב בבית המדרש. עדינותו ועמקותו בלימוד התורה בבית המדרש באה מנשיאתו בנטל יחד עם כלל עם ישראל. הוא חי את הלימוד אותו למד", כתב בנט.

בנט סיים את מכתבו וכתב: "הקדישו עצמכם ללימוד בשנה זו, הכינו עצמכם להיות חלק מהמערך המבין את עוצמת דרכו של עם ישראל ומתנדב להגנתו ולשמירתו בכלל החזיתות ובהמשך חייכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר