ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היום אנו עם הטאבלט"

לרגל פתיחת שנת הלימודים, ערך רה"מ בנימין נתניהו סיור בשדרות ומרחבים. בדברים שאמר בפני התלמידים אמר נתניהו: "היו תאבי דעת. היינו עם הספר היום אנו עם הטאבלט" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים בשדרות (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח היום (שני) את שנת הלימודים תשע"ה בשדרות ובמועצה האזורית מרחבים יחד עם שר החינוך שי פירון. נתניהו ופירון נפגשו עם ילדי כיתות א' וב' בבית הספר היסודי "אמית תורני חדש" בשדרות, ובביה"ס האזורי "מבועים".

בבית הספר היסודי "אמית תורני חדש" בשדרות אמר ראש הממשלה נתניהו לתלמידים: "היו חברים טובים אחד לשני, והיו גם תאבי דעת. זה מה שמבדיל אותנו ונותן לעמנו כוחות מיוחדים. אנחנו עם הספר והיום גם עם הטאבלט. אנחנו נאחזים במורשת ונאחזים בעתיד. תלמדו תנ"ך, מורשת, מתמטיקה, מחשבים ומדעים. המורשת והעתיד הולכים יד ביד. היו תאבי דעת למען עם ישראל, למען מדינת ישראל, למען ארץ ישראל, למענכם ולמען המשפחות שלכם. אנחנו נדאג להקנות לכם ידע ולהקנות לכם ביטחון".

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר לראש הממשלה: "אני לא חושב ששדרות ידעה אי פעם כל כך הרבה ביקורים של ראש ממשלה בפרק זמן כל כך קצר. ראש הממשלה, אנחנו סומכים עליך, מעריכים מאד את כובד האחריות שלקחת על כתפיך בהובלת המבצע הזה יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל. אנחנו ניצחנו ניצחון צבאי גדול וניצחון אזרחי גדול. אנחנו מודים על השותפות שלך עם שדרות והליווי הצמוד שמוכיח ששדרות חשובה, אזור עוטף עזה ועוטף ישראל חשוב, והמדינה חשובה".

בביקור בבית הספר "מבועים" במועצה האזורית מרחבים אמר ראש הממשלה נתניהו לתלמידים: "אני יודע שעברתם את החופש הזה לא כפי שתכננתם. אני מקווה שתהיה לכם אפשרות בחגים לבלות, לשחק, להיות עם המשפחה, להיות עם החברים והחברות. תהיו חברים זה לזה, תהיו ילדים טובים להורים שלכם, ותהיו תלמידים מצוינים. שתהיה לכם שנה בטוחה ומוצלחת. נמשיך יחד בתנופת הפיתוח כי זו התשובה הכי חזקה לאויבים שלנו. הם חשבו שהם יוציאו אותנו מכאן – אנחנו נבנה וניבנה בארץ הזאת ובחבל הארץ הזה".

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' אמר לראש הממשלה: "בשמם של תושבי מרחבים, אני מבקש להודות לך, ראש הממשלה נתניהו ולשרי ממשלתך על הנחישות ועל התבונה שהפגנתם בניהול מבצע 'צוק איתן'. זו הייתה מערכה קשה, צבאית ומדינית, ואתה ניהלת אותה יחד עם שר הביטחון ועם הרמטכ"ל בתבונה רבה, ברגישות ובתקיפות. פתיחת שנת הלימודים הוא יום חג עבורנו ומסמל את החזרה לשגרה, נמצאים אתנו גם שר החינוך ומנהלת המחוז זה הזמן לשבח אותם על שיתוף הפעולה הפורה ועל הרצון לסייע עם פתיחת שנת הלימודים. אנחנו סומכים עליך, אדוני ראש הממשלה שגם כאן תגלה את המנהיגות והנחישות ואת התבונה שגילית בניהול ענייני הביטחון. אנו נרגשים לארח אותך במרחבים ביום חגנו זה, ומאחלים שנת לימודים שקטה, פורייה ומשמעותית לכולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר