למרות הסכנה: כביש בגין נשאר פתוח והנהגים עשו תאונות

עובדי עיריית ירושלים ביצעו עבודות ניקיון בכביש בגין בבירה בעקבות שמן שהצטבר בצדי הדרך, אך למרות הסכנה, לא סגרו את הכביש ובמקום התרחשו מספר תאונות (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כביש בגין. ארכיון (צילום: יוסי זמיר - פלאש 90)

למרות הסכנה הממשית לחיי הנהגים - העירייה לא סגרה את הכביש והתאונות התרחשו בזה אחר זה: אור ליום רביעי שעבר, בכביש בגין בירושלים. עובדי העירייה ביצעו עבודות ניקיון משמן שהצטבר בצדי הדרך, ולמרות הסכנה לנהגים הסתפקו העובדים בשלט ולא בסגירת הכביש.

כתוצאה מהרשלנות, כמה נהגים ביצעו תאונות דרכים וחלקם עדיין מאושפזים בבתי החולים בעיר. לדברי הנהגים, הפועלים שהבינו את אשר נגרם מעבודתם, נסו מהמקום.

איש הצלה שנכח במקום וטיפל בכמה פצועים, אמר ל"כיכר השבת": "צוות של העירייה שטף את מחלף גולדה מאיר - בגין לכיוון שכונת רמות, משום שבצידי הדרך הייתה הצטברות של בוץ ושמן של מכוניות וזכוכיות, ולכן הם שטפו את המקום עם מים והכול וכתוצאה מכך נגרמו כמה תאונות דרכים".

"כשדיווחנו על האירוע, הפועלים ברחו מהמקום כדי שלא יראו שהם קשורים לעניין", הוא מספר, "הכביש הרי בשיפוע ונשארו שם מים ושמן, ובמקום לסגור את הכביש - הם השאירו אותו פתוח לכולם ולכן נגרמו תאונות דרכים".

רן אלישע, שנפצע באחת התאונות כשנסע עם רכבו מסוג פולקסווגן, סיפר על שאירע בשיחה עם "כיכר השבת": "פועלים ביצעו עבודה בדרך מבגין לכיוון שכונת רמות. הם ניקו את המדרכות ובסיבוב בכביש הם נזכרו להקים מחסום עם שלט שבו כתוב שהנתיב חסום ויש לנסוע לנתיב הסמוך".

"התחלתי להאט בכדי להשתלב בנתיב הימני, אך בזמן הזה הכביש כבר היה רטוב במים ושמן", הוא ממשיך, "כתוצאה מכך התהפכתי עם רכבי כמה פעמים ואחרי היו עוד כמה רכבים שביצעו תאונה, וכמה נפצעו. הרכב שלי מושבת. אני נפצעתי מכות יבשות וכוויה ביד".

"דקות ארוכות עברו ולא היה שם איש משטרה. עד שהם הגיעו לקח 15 דקות. מדובר במעשה לא אחראי, לא מקימים מחסום באמצע סביב ובטח לא שהכביש מלא שמן, צריך לחסום אותו לשים שלטים שאסור להתקרב אלף מטר לפני המקום. זה לא רציני שבנאדם נוסע בכביש בגין שהוא מלא שמן. זו סכנת נפשות".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "הנושא מוכר. התקבלה פנייה אחת למוקד העירוני 106, שבעקבותיה יצא צוות בטיחות וטיפל מיד בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר