גסות רוח: חדר כושר לחיילות וחיילים - בתוך בית מדרש

תושבים שנכנסו למבנה בית המדרש של ישיבת "עוד יוסף חי" - נגדה הוצא צו תפיסה - הזדעזעו: מתקני כושר הוצבו במקום, ומשמשים חיילים וחיילות תוך זילות של המקום. מכתב נשלח לאלוף הפיקוד (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: "הקול היהודי")

בית המדרש של ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר - שרק לפני שבועיים החליט אלוף פיקוד המרכז להאריך את צו התפיסה שהוצא עליו - הפך לחדר כושר עבור שוטרי מג"ב ששוהים במקום, כך עולה מתיעוד שמפרסמים תושבים שנכנסו למתחם הישיבה למרות גידורה בתיל.

עו"ד עדי קידר מארגון "חוננו" המייצג את הישיבה פנה במכתב דחוף לאלוף הפיקוד, ודרש להפסיק את חילול בית המדרש ולהוציא ממנו את מתקני הכושר.

במכתב כתב עו"ד קידר: "אנו נמצאים בימים אלו בתקופת הימים הנוראים. בימים כתיקונם בתקופה זו, בית המדרש היה מלא בתלמידים אשר היו עוסקים בלימוד תורה באמירת סליחות ובתפילות החגים, לא יתכן כי כוחות צה"ל השוהים במקום יחללו את בית המדרש ובמקום הקדושה אשר הייתה שוררת במקום יעסקו בפעילות כושר".

"לא זאת בלבד אלא שנודע לנו שבחדר הכושר משתמשות גם החיילות שמוצבות במקום. כיצד יתכן כי קצינים בצה"ל יתנו יד למצב שכזה? הזילות בה נוהגים כוחות צה"ל בבית המדרש הינה מזעזעת ופוגעת קשות ברגשות העם היהודי".

עו"ד קידר חתם: "אנו מלאים בושה שכך צה"ל נוהג בבית המדרש, התנהגות זו הינה הוספת חטא על פשע, שכן בתפיסת בית המדרש אין כל צורך ביטחוני ויש כאן התנכלות לעולם התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר