סיעת התעוררות: אנחנו תומכים ברב אמסלם ופועלים בשבילו

יו"ר סיעת 'התעוררות' עופר ברקוביץ אומר ל"כיכר השבת" כי הם פועלים להשיג רוב עבור בחירתו של הרב חיים אמסלם אך באם ייכשלו ייתכן ויתמכו ברב שלמה עמאר (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב חיים אמסלם (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

הזיג-זג של הרגע האחרון? חברי מועצת העיר מטעם סיעת 'התעוררות', יעבירו את תמיכתם ככל הנראה לראשל"צ רבי שלמה משה עמאר, וזאת לאחר שהבינו כי אין סיכויים למועמדם הרב חיים אמסלם להגיע אל כס רב העיר הספרדי.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר יו"ר סיעת 'התעוררות', עופר ברקוביץ, כי הוא וחבריו לסיעה עושים כל שביכולתם להשיג רוב עבור המועמד אמסלם.

"אנחנו תומכים ברב אמסלם ומנסים לפעול לגבש חזית רחבה. אנחנו חושבים שהוא המועמד המתאים ביותר. יש כל מיני סיבות שונות ומגוונות למה לא באחרים ואנחנו עוסקים בשאלה מי כן", אומר ברקוביץ.

ברקוביץ מבהיר כי במידה ולא יצליח לגבש רוב, הוא יעביר את תמיכת סיעתו לרב אחר וייתכן שיהיה זה הרב עמאר. "אנחנו שוקלים את צעדנו עם האצבע על הדופק. אם נראה שאין סיכוי ולא נצליח לגבש רוב ייתכן שנתמוך במועמד אחר וייתכן ברב עמאר".

"אנחנו לא רוצים שהרב אליהו ייבחר. בגדול אם אנחנו לא נתמוך ברב אמסלם אז אנחנו נתן את תמיכתנו לרב עמאר", מבהיר ברקוביץ שמוסיף כי "יש מגעים כל הזמן עם חברי הגוף הבוחר ונציגיו של ראש העיר ניר ברקת".

האם אנשיו של ראש העיר ביקשו מכם לתמוך ברב אריה שטרן וברב שלמה משה עמאר? שאלנו.

"תשאל אותם. אני מדבר עם הרבה מאוד אנשים ואני משתדל לא להחצין החוצה את השיחות האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר