שיפור במצבם של החיילים הפצועים

יום לאחר תקרית הירי בגבול ישראל מצרים, חל שיפור במצבם של החיילים הפצועים. במקביל בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד השני במעורבות בתקרית הירי בגבול (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פינוי הפצועים, אמש (צילום: פלאש 90)

יום לאחר תקרית הירי בגבול ישראל מצרים, חל שיפור ניכר במצבם של שני החיילים הפצועים. במקביל בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של החשוד השני במעורבות בתקרית הירי בגבול.

השופט ג'ורג' אמוראי ציין כי יש חשד סביר הקושר אותו לאירוע ושעל המשטרה להתמקד בפעולות חקירה הקשורות אליו.

מצבה של המפקדת סרן אור בן יהודה, קל ורופאי בית החולים הדסה עין כרם מעריכים כי היא תשוחרר בקרוב. כמו כן חל שיפור במצבו של החייל שנפצע באורח קשה בתקרית. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי שב להכרה וכי הוא נושם בכוחות עצמו. לדבריהם, מצבו מוגדר בינוני והוא ימשיך לעת עתה להיות מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי.

אירוע הירי התרחש בשעות הצהריים אתמול (רביעי) כאשר אש נורתה לעבר רכב צה"לי של גדוד קרק"ל, חייל אחד נפצע ומצבו הוגדר תחילה כבינוני עד קשה וחיילת אחת נפצעה באורח בינוני וכעת מצבה מוגדר קל. צוותי רפואה העניקו להם טיפול בשטח והם הועברו לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי.

על פי הדיווח, מדובר היה בשלושה מחבלים שהגיעו ברכב שטח, ירו רקטת RPG ונמלטו. אפשרות שעדיין נבדקת בצבא היא פעולת הברחה שהשתבשה וכתוצאה ממנה נורתה אש על כוחותינו.

במשטרה אמרו הבוקר כי בבדיקה שערכו לא נמצאו עדיין סמים. ברשת אל-ערבייה דיווחו כי חילופי אש בין צבא מצרים למבריחים הם המקור לירי לעבר כוח צה"ל. בישראל לא שוללים את האפשרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר