המתיחות לשיא: רה"מ הפלסטיני ביקר בהר הבית

ראש הממשלה הפלסטיני, ראמי חמדאללה, הגיע בצהריים לביקור במסגד אל-אקצה שבהר הבית, בליווי בכירים פלסטינים, וזאת בצל המהומות של הערבים במזרח העיר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ראמי חמדאללה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

בצל המהומות: ראש הממשלה הפלסטיני, ראמי חמדאללה, הגיע בשעות הצהריים (שני) לביקור במסגד אל-אקצה שבהר הבית, בליווי בכירים פלסטינים בהם ראש המודיעין הפלסטיני מאג'ד פרג'.

הביקור מגיע בצל המתיחות הרבה בירושלים הסובלת ממהומות של הערבים במזרח העיר ובצל פיגוע הדריסה בשבוע שעבר שהעלה למודעות את האינתיפאדה הרוחשת מתחת לפני השטח בבירה.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, עודכנו על הביקור הצפוי שלפי הדיווחים אושר על-ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בוגי יעלון.

במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת על המתיחות בירושלים, אמר השר אהרונוביץ' כי "אנחנו נותנים לירושלים את כל מה שצריך. היא תמיד הייתה בעין הסערה וכנראה תמיד גם תהיה. הסכסוך שואב הרבה אנרגיות לירושלים ואנחנו צריכים לפעול בתבונה רבה".

אהרונוביץ' סיפר בדיון כי בפעילות המשטרה נגד המתפרעים נפצעו כ-120 שוטרים. לדבריו, עד כה נעצרו 900 חשודים והוגשו 300 כתבי אישום.

"זה לא ייגמר ביום ולא בשבוע. הכוחות יישארו שם עד להודעה חדשה. אם נצטרך נביא עוד כוחות", אמר אהרונוביץ' שהתייחס גם להר הבית ואמר: "אני מציע לכולם לא להתעסק בהר הבית. יש לי אחריות ולא אשנה את הסטטוס קוו בנושא הר הבית נקודה. הר הבית צריך להיות פתוח גם ליהודים וגם למוסלמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר