נזקי מזג האוויר: לכודים והצפות

שיאה של המערכת החורפית מאחורינו, אך הגשמים העזים ממשיכים לגרום נזקים. באשקלון מחולצים 14 ילדים הלכודים במיניבוס, בירושלים קרס קיר של מבנה (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הצפות (צילום: עיסאם רימאווי)

הגשם עדיין איתנו ושיאה של המערכת החורפית הנוכחית מאחורינו. אך הפגיעות והנזקים ברכוש עודם מתרחשים. צוותי החירום עסקו הלילה והבוקר בפעולות חילוץ שבכולם הנס היה מוחשי.

צוותי חילוץ מתחנת כיבוי אש באשקלון כוחות ההצלחה עסוקים בחילוצם של ארבעה עשר ילדים שנלכדו במיניבוס ברחוב עליית הנוער בעיר וזאת בעקבות הצפות במקום. טרם ברור מה מצבם של אותם נערים.

בשעה האחרונה בעקבות הסערה קרס עץ ברחוב בנה ביתך בצפת. בעקבות כך כביש הגישה למספר בתים נחסם לתנועה ועל פי דיווחי התושבים כבל חשמל שאינו מרכזי נקרע וצוותי חברת החשמל פועלים לתקן את התקלה.

מלבד צוותי חברת החשמל העוסקים בתיקון התקלה, באזור נמצאים צוותי העירייה ופועלים להשיב את המצב לקדמותו. לפי הדיווחים מתחילת החודש ירדו בעיר יותר מ-150 מילימטר של גשם.

מתחילת המערכת החורפית השנה מפלס הכינרת עלה ב-5.5 סנטימטרים, כאשר רובם עלו מאז תחילת המערכת החורפית השבוע. סנטימטר אחד עלה מאתמול. מרשות המים נמסר כי מדובר בעלייה מינורית ביחס לעוצמת מערכת הגשמים שפקדה את הארץ.

הלילה התרחש נס ברחוב רפפורט בירושלים, קיר של מבנה מגורים קרס באזור, ככל הנראה בשל הגשמים העזים שירדו בימים האחרונים. באירוע לא היו נפגעים וצוותי החילוץ סרקו את האזור ולא היו לכודים. כעת נבדק החשש כי יש חשש לקריסה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר