מכתב איום כנגד ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני: "הוזמן עבורך חיסול - תתפטר מיד"

לאחר שהחליט להפסיק העסקת עובדים ערבים בגני הילדים בעירו ועורר סערה, ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני קיבל איומים: "הוזמן עבורך חיסול". האבטחה סביבו תתוגבר (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני (צילום ארכיון: פלאש 90)

ימים אחדים אחרי שעורר סערה פוליטית בעקבות החלטתו לאסור את עבודתם של פועלים ערבים בגני ילדים, ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, מאוים על ידי גורמים שונים בישראל.

בעקבות האיומים שהתרבו עת החלה הסערה, החליטה המשטרה לתגבר את האבטחה סביבו. במשטרה טענו כי נגד ראש העיר ישנם איומים על חייו.

במכתב האיום שהתקבל בלשכתו של שמעוני, נכתב "איתמר תדע הוזמן עבורך חיסול, אתה בסכנת חיים ממשית, כדאי לך להתפטר מיד".

עוד נכתב במכתב האיום: "אתה לא תהיה יותר ראש עיריית אשקלון. טרוריסט לא יהיה ראש עיריית אשקלון". המכתב הסתיים באיום הברור הבא "החיסול זה רק עניין של זמן".

המכתב נשלח לבדיקה של המחלקה לזיהוי פלילי בניסיון לגלות את זהות השולח. במחוז הדרומי של המשטרה הוחלט להדק את השמירה סביב שמעוני בעיקר בגלל המכתב.

זו אינה הפעם הראשונה בה מחליטה המשטרה לתגבר את האבטחה סביב שמעוני. בחודש מאי האחרון הוחלט לעשות זאת לאחר שבמשטרה התקבל מידע על כוונה לפגוע בחייו. הרקע לאותם איומים היה בעקבות כוונתו לקיים מכרזים חוקיים להפעלת מתקנים בחוף הים בעיר אשקלון, מה שהיה עד כה נחלתם של ארגוני הפשיעה.

בשבוע שעבר החליט ראש העיר שלא להעסיק ערבים בגני ילדים. החלטה שעוררה נגדו זעם רב במערכת הפוליטית בין ימין לשמאל. היועץ המשפטי הודיע כי ההחלטה אינה חוקתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר