לאחר מותו: זידאן סייף יקבל עיטור מופת מהמשטרה

השוטר הדרוזי זידאן סייף, שנרצח בפיגוע בבית הכנסת בירושלים יקבל את עיטור המופת, כך הודיע מפכ"ל המשטרה לבני משפחתו בביקור תנחומים שערך בכפר ג'ת-יאנוח (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דנינו בביקור בג'ת-יאנוח (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו יעניק עיטור מופת לשוטר הדרוזי זידאן סייף ז"ל, שחתר למגע בניסיון לחסל את המחבלים בטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בירושלים לפני כשבועיים.

המפכ"ל ביקר היום (רביעי) את משפחתו של השוטר בכפר ג'ת-יאנוח, והודיע כי בכוונת המשטרה להעניק לו את העיטור לאחר מותו.

"זידאן היה שוטר לתפארת וגאווה גדולה למפקדיו", הדגיש המפכ"ל. לדבריו: "ככל שמתעמקים באירוע בולטת גבורתו של זידאן, שתפקד כגיבור ושיקף בצורה מעוררת כבוד את ערכיה ומטרותיה של משטרת ישראל בשמירה על הסדר, הביטחון והשקט הציבורי לאזרחי ישראל כערך עליון".

זידאן סייף

אל המפכ"ל התלוו בביקור מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מחוז צפון ניצב זהר דביר, ראש אגף משאבי אנוש ניצב ירון בארי ומפקדים וקצינים נוספים ממחוז ירושלים.

המפכ"ל ביקר גם בבית משפחתו של רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל במלאת 30 למותו. רפ"ק אסעד נהרג בפיגוע הדריסה בירושלים שאירע בתחילת החודש שעבר. לביקור התלוו גם מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב ונציגים מפלוגתו של ג'דעאן.

במהלך הביקור העניקו המפכ"ל ומפקד מג"ב להוריו ולאלמנתו של ג'דעאן סמלים אותם ענד ומייצגים את שירותו במשמר הגבול לאורך השנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר